כמה רגעים אחרי שהזמרת בריטני ספירס השתחררה לחופשי מכבליה של אביה, ג'יימי ספירס שהיה האפוטרופוס שלה במשך 13 שנים, היא החליטה לסגור חשבון עם כל מי שלא עמד לצידה לאורך התהליך. הזמרת האגדית כריסטינה אגילרה, מי שהייתה חברה של ספירס עוד בילדותה כשכיכבו יחד ב"מיקי מאוס קלאב" יחד עם ג'סטין טימברלייק ובשיא הקריירה שלהן הפכו להיות העפרה חזה והירדנה ארזי של הוליווד, בחרה שלא להתייחס לפרשה כשנשאלה על כך. 

אגילרה נשאלה האם יש תקשורת בינה לבין ספירס ולפני שאגילרה הספיקה להגיב, אחד מהדוברים שלה התערב ואמר: "אנחנו לא עושים את זה הלילה, אני מצטער", ואז משך אותה מהמצלמה. "אני לא יכולה...", אמרה אגילרה כשהיא משכה בכתפיה והסתובבה, והוסיפה: "אבל אני שמחה בשבילה".

ספירס החליטה לא לשתוק וכתבה מעל הסרטון: "אני אוהבת ומעריצה את כל מי שתמך בי, אבל סירוב לדבר כשאתה יודע את האמת, שווה ערך לשקר!!!". עוד היא הוסיפה: "13 שנים להיות במערכת פוגענית ומושחתת, אבל למה זה נושא כל כך קשה לאנשים לדבר עליו??? אני זאת שעברתי את זה! כל התומכים שדיברו ותמכו בי תודה... אני כן חשובה".

מיד לאחר מכן, ספירס שיתפה סרטון של ליידי גאגא מדברת בעניין מהשטיח האדום של גוצ'י. "האופן שבו התייחסו אליה היה ממש שגוי, והדרך שבה מתייחסים לנשים בתעשיית המוזיקה היא משהו שהלוואי שישתנה", אמרה הזמרת. בניגוד לתוקפנות של ספירס בסרטון של אגילרה, ספירס כתבה: "תודה לך ליידי גאגא שבאמת הקדשת מזמנך לומר משהו כל כך חביב. גרמת לי לבכות!!! אני אוהב אותך!!".

כריסטינה אגילרה (צילום: צילום מסך מתוך הפייסבוק)
כריסטינה אגילרה (צילום: צילום מסך מתוך הפייסבוק)