אחרי שנים רבות של רווקות ואינספור שירי אהבה, לפני שנה מצא הזמר רותם כהן את שאהבה נפשו. ברוח סערה נכנסה שי שגיא לחייו של הזמר, וממעריצה הדוקה הפכה לבת הזוג של כהן ואחרי זמן קצר השניים אפילו איחדו כתובות ועברו לגור יחד. עכשיו, שנה מאז שהתחילו לצאת החליטו השניים לציין את המאורע באקט מפתיע ונצחי, ועשו קעקוע משותף על פרק היד. הוא כתב "I LOVE HER" והיא כתבה " I LOVE HIM".

רותם כהן וזוגתו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רותם כהן וזוגתו (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

לא מעט זוגות מחליטים לעשות יחד קעקוע המסמל את הזוגיות והאהבה שלהם, ועכשיו נותר רק לקוות שהצעד הזה ישתלם בעתיד ולא יהפוך לכזה שהם ירצו להוריד. בנוסף לתיעוד הקעקוע, שיתף כהן בפוסט ארוך מכתב אהבה לזוגתו בו כתב:" שנה איתך אהובת. שלא ייגמר לנו הצורך הזה הזה לשמח אחד את השנייה ולהיפך, שלעולם, כשאת נרדמת לפניי, תהיה בי האש הזו לקום ולכתוב לך על הראי עם האודם העדין שלך ״כמה אני אוהב אותך״, כדי שכשתצחצחי שיניים החיוך שלך יהיה על כל הפרצוף. שתמיד אצדיק את הפתקים שאת משאירה לי מתחת לכוס הקפה על כמה את מרגישה שאת מתעצמת ואוהבת, כדי שכשאפקח את העיניים שלי, אז גם אני אתעורר לאותו החיוך שאת יודעת לטפח כל יום ויום. תודה על כל הביטחון והשלווה שאת מניחה לי בשתי ידיי בכל פעם מחדש, תודה שאת מצדיקה כל כך את זה ששמתי אצלך את הלב שלי, מי כמוני יודע שלקח לי כל כך הרבה זמן למצוא אהבה שהיא גם חברת אמת".

"תודה שאת מאזנת אותי. סביבי מי שמכיר אותנו באמת תמיד אומר לי שאת השי שלי, את המתנה שלי, ואני מתקן ומסביר להם שאת הרבה הרבה מעבר. את כמו נס שקרה לי בחנוכה בדיוק לפני שנה. תודה לאל על הכל. ושנמשיך להיות כאלו שלא מבקשים מהחיים יותר מדי. שמסתפקים גם ברגעים פשוטים כדי להרגיש אושר. תודה לך שאני לא צריך להפוך את העולם כדי לרגש אותך ומספיקות לך גם המחוות הכי פשוטות כי כזו את. באמת שלא ביקשתי מעבר ואני גם לא רוצה יותר. רק שכל זה ישמר בעזרת השם".