ליאורה לא הצליחה להתאפק וניסתה לברר מה אומרים האקסית ניצנית ריקלין ואביה ישראל הראל על חתונתם המתוקשרת של שמעון ריקלין ואלונה בר־און. הראל: “אני אדם פרטי ואינני סבור ששלומי האישי מעניין את קוראי ‘מעריב׳. עם זאת מודה על ההתעניינות. מאחל חיים טובים, ארוכים, בריאים ומאושרים לשמעון, אבי נכדיי, ולרעייתו". ניצנית ריקלין בחרה שלא להגיב, אבל האקס של הכלה אלדד קובלנץ הבריק תגובה קצרה: “אין על אהבה". בין לבין, ליאורה גם ניסתה לברר מדוע חבריו של האב המנוח, חיים בר־און, מייסד "גלובס", לא נראו בחתונה.
ניבה לניר, חברת נפש של בר־און האב, מדוע לא הוזמנת?
“תודה, לא אוכל לשתף ולא להשתתף".

>עד המדינה וכוכב השבוע בבית המשפט, עו"ד ניר חפץ, נתפס מתאמן במכון כושר ברמת גן.
חפץ, עשו לך גם תרגילים קשוחים במכון?
״כן, קשים, אבל אני רגיל״.
יצאת סחוט?
״קצת עייף, אבל ממש לא קרסתי״.

ניר חפץ (צילום: פרטי)
ניר חפץ (צילום: פרטי)

>הדהירה של קבוצתו, צ׳לסי, לאליפות אנגליה, כנראה שעושה לו מצב רוח טוב. יום שישי שעבר. 10:00 בבוקר: האוליגרך רומן אברמוביץ׳ מגיע למסעדת ה"ביץ׳ קלאב" בחוף הים בחיפה עם פמליה, מזמין סטייק אנד אג ומפנק אישית את המלצר ח'אלד ח'אלד בטיפ שמנמן של 200 שקל.

רומן אברמוביץ' (צילום: מירי רוזן)
רומן אברמוביץ' (צילום: מירי רוזן)

>השר לביטחון הפנים לשעבר, חבר הכנסת אמיר אוחנה, התפנה מהתמיכה בבנימין נתניהו בבית המשפט והיה הרב לרגע שחיתן את אסף רייף ממגדל העמק ואיתי מרדכי מרמלה, שמתגוררים ביחד בתל אביב. כבוד הרב אוחנה הזכיר את התחביב של אבא של אסף, גיורא רייף, כמגדל תוכים.

>מזל טוב גם לאביגדור ינקלביץ׳, בנה הבכור של השרה לשעבר לענייני תפוצות והמועמדת לראשות הסוכנות היהודית, עומר ינקלביץ׳, שיינשא בחודש הבא לבחירת לבו, ליהי שיינפלד. בהזמנה לחתונה רשומה, אגב, הסבתא עדי גילינסקי, שהוזמנה אישית דווקא על ידי אם החתן.
גילינסקי, תגיעי?
״אשמח להשתתף בשמחת נכדי הבכור״.