TMI מנסים להבין האם השנה היא 2006 אחרת אנחנו לא מצליחים לקלוט את פרץ הצעות הנישואין של כל הכוכבות הכי גדולות של תחילת שנות ה-2000. תחילה היתה זו השחקנית המעורערת אמנדה ביינס שקיבלה בשנה שעברה הצעת נישואין מפוקפקת מבן זוגה פול מייקל, אחר כך הגיעה בריטני ספירס שקיבלה גם היא טבעת מבן זוגה סאם אסגרי, לבסוף הגיחה פריס הילטון עם החתונה הכי ורודה ומנקרת עיניים אבר, ואם כל זה לא הספיק אז אתמול (ראשון) הכריזה גם לינדזי לוהן על אירוסיה לבן זוגה בשנתיים האחרונות באדר שמאס.

"פריס לא הכתה אותי": הדרמה שלא הכרתם בין בריטני ספירס, פריס הילטון ולינדזי לוהן- לחצו כאן

כולכן יפות, כולכן מוצלחות, אבל רק אחת תזכה להיות מאורסת השנה(צילום: Alberto E. Rodriguez / getty images,Dimitrios Kambouris / GettyImages,Santiago Felipe gettyimages)
כולכן יפות, כולכן מוצלחות, אבל רק אחת תזכה להיות מאורסת השנה(צילום: Alberto E. Rodriguez / getty images,Dimitrios Kambouris / GettyImages,Santiago Felipe gettyimages)

לוהן (35), שהיתה ילדת פלא ואחת השחקניות המבטיחות בעשור הראשון של שנות ה-2000 עם תפקיד אייקוני בסרט "ילדות רעות", עלתה בשנים האחרונות לכותרות בעיקר בעקבות התמכרויות חוזרות ונשנות לאלכוהול וסמים, כניסות תכופות למכוני גמילה, נהיגה תחת השפעת אלכוהול ובעיקר בני זוג בעייתיים, אולם עכשיו נראה כי השחקנית סוף סוף מצאה נחלה. 

בפוסט שהעלתה לאינסטגרם עם בן זוגה כתבה: "האהבה שלי, החיים שלי, המשפחה שלי, העתיד שלי". בן זוגה הוא מנהל קרנות השקעות ולפי האינסטגרם הפרטי שלו, מעדיף לשמור על פרופיל נמוך. 

נראה כי שנת 2021 היא ממש השנה של הכוכבת שעתידה לעשות קאמבק ולחזור למסכים שלנו בדצמבר הקרוב בקומדיה רומנטית של נטפליקס לכבוד חג המולד. 

לינדזי מאמי, ב-TMI ממש מבקשים שתתחתני ביום רביעי ואז נוכל ללבוש ורוד.

View this post on Instagram

A post shared by Mean Girls (@meangirls)

אני גמולה ונסיכה ברמות. לוהן(צילום:  James Gourley / Stringer gettyimages)
אני גמולה ונסיכה ברמות. לוהן(צילום: James Gourley / Stringer gettyimages)