רגע אחרי סיום העונה האחרונה של "חתונה ממבט ראשון", החתן החתיך לירון פז ששודך על המסך לעינת בן משה הגיע להתארח בתוכנית הרדיו של TMI. כאמור, הזוגיות בין השניים נראתה נוצצת במשך כל העונה ואפילו הסתיימה ב"כן" בפרק ההחלטות אך לבסוף כי התגלה בסוף השבוע האחרון נגמרה בפרידה. עכשיו, פז עונה על כל השאלות ומספר מה קרה מאז שנכבו המצלמות. 

"בימים האחרונים אנחנו ממש מקבלים ממש מלא תשומת לב. אני מכין את עצמי שעוד מעט דקות התהילה יחלפו. זה לא חלק ממני זה משהו שאני חווה. לא הלכתי לתוכנית כדי להיות סלב, שני דברים עמדו לנגד עיני - אחת האפשרות למצוא אהבה, והדבר השני ללמוד משהו חדש. הסטטיסטיקה היא לרעת התוכנית, לא הרבה זוגות יצאו מהתוכנית אז בואי נגיד שלא בניתי על התוכנית כמוצא אחרון לאהבה. אלא האופציה וזו האפשרות ללמוד משהו מהתהליך הזה".

האם אתה מוכן למחויבות?
"נכון אני מוכן אבל לא קשה לי בלי זוגיות. עם הקורונה הייתה לי שנה שהייתי לבד, היה קשה לצאת לדייטים, וזה באמת היה לבד. ושנה זה היה יותר מדי". 

לירון פז, עינת בן משה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לירון פז, עינת בן משה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

זה היה נראה שיש לכם קליק? מה התמסמס?
"אני לא יודע אם מכירים את הסיפור, אבל היינו חצי שנה ביחד. מה קרה? אתם יודעים. המשכנו לגור בדירה של הצילומים. ניסינו לבחון את מערכת היחסים גם בלי מצלמות, השאלה הפכה להיות'איך זה יהיה אחרי'. זו הייתה תקופה שבוחנים בה קשר... אי שם אחרי שלושה חודשים, יש בדרך כלל את הנקודה של 'אוקי אז מה עושים עכשיו?' אנחנו גרים ביחד וצריך להחליט אם עוזבים את הדירה הזו כי לא יכולנו להישאר בה עוד, אז האם עוברים לדירה חדשה ועושים את הצעד לעבור לשכור ביחד, פה זה נפל. מה שחיפשנו פשוט לא קרה. היה רגש אבל לא יודע אם הייתה אהבה, אם אנחנו רוצים לקחת את זה עד הסוף זה לא היה שם. ההחלטה הייתה מאוד משותפת. בא ביחד, הבנו שמשהו לא עובד. קיבלנו הרבה תגובות על זה שהכל בא לנו בקלות, כולם דיברו על הניצוץ של עינת ולירון ומה שלא הראו שזה קצת חבל לי זה כל העומק שבנינו שנתן לנו להגיע לניצוץ הזה. בסוף 'חתונמי' זה משחק. אנחנו כזוג אמרו שאהבה הזאת קלה, היא לא עמוקה אבל אני מבין למה אומרים את זה. כצופה בתכנית את לא יכולה לצלול לעומק של כל זוג".

הייתה לנו משיכה הדדית עד הסוף, ברגע שראיתי אותה הבנתי שזה זה. 

"אנחנו היום ביחסים טובים, ראינו הרבה פרקים ביחד. אני לא פוסל כלום, גם לא קאמבק איתה. אנחנו פרודים פחות או יותר חצי שנה. הייתה התקרבות אנחנו עדיין מאוד מרגישים בנוח, אני לא יוצא עדיין עם בחורות אחרות למרות שאני מוצף. לפעמים גם זה יותר מדי. מאוד מעניין אותי למצוא מישהי, אבל זאת תקופה מאוד מורכבת. אני מוצף עכשיו. וכל מי שרוצים להכיר לנו אנשים, ומאוד קשה למצוא את מה שאנחנו צריכים. יש לי צפייה להתחתן ולמצוא אהבה אבל אני לא מוכן להתפשר.

עינת גם רווקה עכשיו, אני יודע כי אתמול פגשתי אותה. אם היא תהיה עם מישהו זה יהיה צובט בלב אבל אי אפשר לומר שאני אקנא לה. אבל חשוב לציין שאני מאוד אפרגן, היא בחורה מדהימה. הקושי שלי במערכות יחסים היה לביא את עצמי, הייתי זה שמרצה כל הזמן. זה פגע בי, הייתי צובר בפנים ואז זה יוצא עקום. עם עינת בהתחלה היו לנו שבועיים מטורפים וחיפשנו את הקץ', ואז היו פערים באורח חיים שלנו שהרגשנו את זה בחיי היום יום. היא הכילה אותי אבל מה שקשה שם, התחלנו לחשוב מה יהיה אחרי, אחרי התמיכה של המצלמות. לא הרגשתי חנוק בקשר"

לירון פז, עינת בן משה (צילום: פרטי)
לירון פז, עינת בן משה (צילום: פרטי)

כשאתה חושב על קמבק ומה עובר לך בראש?
"שבסיבוב הקודם משהו לא היה שם. משהו לא עבד. ניסינו אנחנו אנשים בוגרים. אני מאוד שבקרוב אני אצא לדייטים. אני מקבל הודעות מנשים, יש כאלו שלא רואות בעיניים, גם כשידעו שאנחנו ממשיכים וביחד, נשים התחילו איתי גם שהיינו ביחד. יצאתי עם דני לפני שבוע, אני חשבתי שאנחנו באים לדבר, היה לנו שבוע רכבת הרים, ואז כל רגע לא נתנו לנו לדבר, ואז באה מישהו והתחילה איתי בפנים, היה מעורב פה הרבה שתייה שלי,  ואני ודני התנדנדנו. ואז היא אמרה לי שאני מאוד מוצא חן בעינה אבל לא סיימנו את הערב ביחד, אמרתי לה שזה מורכב עכשיו. זה באמת מה שעבר לי בראש, מבחינה הלוק היא הייתה הלוק שלי"