העוקבים והמעריצים של הזמרת והשורדת בדימוס עדי ביטי הופתעו אמש כשלא מצאו עדות לזמרת האהובה שלהם ברשתות החברתיות. עדי ביטי עשתה צעד דרמטי ומפתיע כשהחליטה להיעלם בלי התראה מוקדמת או הסבר מפורט לעוקבים ומחקה את חשבון האינסטגרם האישי שלה. ביטי שאחזה בפרופיל אינסטגרם מרשים עם כמעט מיליון עוקבים או ליתר דיוק 822 אלף עוקבים, ולמעלה מ-600 פוסטים ורגעים המתעדים את חייה, מחקה את היוזר הקיים שלה.  

הצעד מפתיע במיוחד כי בשבת האחרונה נצפתה ביטי במסיבת היום הולדת של און רפאלי ושידרה עסקים כרגיל. מקורבים לזמרת לחששו כי היא מעוניינת לפתוח בקרוב דף חדש עם פרופיל אינסטגרם חדש לגמרי.  

מצטרפת לרשימה: עדי ביטי נפרדה מבן זוגה - לחצו כאן. 

עדי ביטי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדי ביטי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גם הדוגמנית ניבר מדר שנמצאת בחודשיים האחרונים בזוגיות מפתיעה עם תומר טליאס, הפרוד הטרי של סופיה מצ'טנר, החליטה להיפרד מחשבון האינסטגרם שלה. העוקבים של הדוגמנית היפהפייה הופתעו לגלות הבוקר (שני) כי חשבון האינסטגרם של מדר נעלם באורח פלא. מדר הסירה את חשבון האינסטגרם המכיל עשרות תמונות מחייה מבלי הודעה מוקדמת, בדיוק כפי שעשתה עדי ביטי לחשבון האינסטגרם שלה. עוד לא ברור אם מדובר במקריות וביטי ומדר הסירו את החשבון אינסטגרם שלהן באותו זמן מסיבות אישיות או האם מדובר במהלך יחצני שיתברר בהמשך. 

מטעמה של עדי ביטי טרם נמסרה תגובה בעת פרסום הידיעה.

ניבר מדר (צילום: לנס הפקות)
ניבר מדר (צילום: לנס הפקות)