בשישי האחרון, בתוכניתם של אופירה אסייג ואייל ברקוביץ', חשפה אביבית בר זוהר שהיא נמצאת בזוגיות טרייה בחודשים האחרונים, והשניים עובדים על להביא ילד משותף לעולם. אלא שבר זוהר סירבה לחשוף מי בר המזל שהצליח לכבוש את ליבה ולגרום לה לרצות להביא איתו ילד לעולם.

אז מדוע בחרה בר זוהר להסתיר את הגבר החדש בחייה? הנה התשובה: קבלו את זהותו המסתורית של בן הזוג של אביבית בר זוהר אותו ניסתה לשמור הרחק מאור הזרקורים - קווין צרפתי בן ה-38 איש עסקים צרפתי יהודי. צרפתי נשוי ואב לשני ילדים, בן חמש ובת שנתיים, עזב בחודש שעבר במפתיע את אשתו עוד לפני שהשניים פצחו בהליך גירושים, ועבר להתגורר עם בר זוהר יחד עם ילדיו.  

ביום השקת החנות החדשה שלה: הפדיחה של אביבית בר זוהר - לחצו כאן. 

אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בר זוהר וקווין מנהלים בחודשים האחרונים זוגיות ומתכננים לעבור שלב ולהפוך בעצמם למשפחה. אלא שעל פי אתר "וואלה! סלבס" גם הזוגיות הזאת עברה טלטלות ודרמה גדולה, כשאשתו של קווין דפקה במפתיע בדלת ביתה של אביבית והתעמתה לכאורה עם בר זוהר, מה שהוביל לאלימות בין הצדדים. משטרה הגיעה למקום והוציאה צו הרחקה. מקורבים לאישה שנעזבה במפתיע על ידי קווין טוענים כי בר זוהר ניהלה עם קווין רומן בעודו היה נשוי וגרמה לפירוק הבית שלהם. אלא שבר זוהר מכחישה וטוענת כי הם הכירו אחרי שהקשר קווין ואשתו כבר היה גמור.

אביבית בר זוהר מסרה בתגובה: "אני וקווין מאוהבים מתמיד, ואף אחד לא יוכל לשנות את זה. ליבי שלם ומלא באהבה. תודה לאל שניצל מהאישה הזאת".

אביבית בר זוהר, קווין צרפתי (צילום: פרטי)
אביבית בר זוהר, קווין צרפתי (צילום: פרטי)