אביבית בר זוהר (צילום מסך אינסטגרם)

אתמול דווח באתרי הבידור גרסאות שונות לכל הנוגע לזוגיות החדשה של אביבית בר זוהר. בעקבות הביקורת הנוקבת שספגה על מערכת היחסים שהיא מנהלת עם הגבר הנשוי קווין, וההאשמות הקשות של אשתו, החליטה בר זוהר לחשוף את הנרטיב שלה לסיפור. בסטורי שהעלתה כוכבת הריאליטי, היא סיפרה על האלימות הקשה שחוותה מאשתו של בן זוגה החדש בפתח ביתה וחשפה סרטונים של קווין מקבל מכות מאשתו.

"אני עוברת ימים לא קלים של עצב ובכי וחוסר צדק. עברתי כל כך הרבה דברים בחודשיים האחרונים, בגלל קווין והפרודה שלו וספגתי ושתקתי כל כך הרבה זמן. כל מה שנאמר הוא שקר. קווין עזב את הבית לפני שנה. הוא לא רצה להיות עם האישה הזאת והיא לא רצתה להיות איתו, לא נהרס פה שום סיפור אהבה. היא משתמשת בי כשעיר לעזאזל כי קוראים לי אביבית בר זוהר. קווין עזב לפני שנה את הבית וניסה לחזור לשלום בית אבל אותה אישה התנהגה אליו באלימות מאד קשה, קווין סבל מאלימות מילולית ופיזית, וכל מה שאני אומרת יש הוכחות במשטרה. יש תלונות במשטרה, גבר מרביץ לאישה הוא נכנס לכלא וכשאישה מרביצה לגבר אז היא מסתובבת חופשי". אמרה והמשיכה לאירוע הטראומתי שהיא בעצמה חוותה.

אביבית בר זוהר, קווין צרפתי (צילום: פרטי)
אביבית בר זוהר, קווין צרפתי (צילום: פרטי)

"חוץ מכל ההתעללות שקווין עבר, נפשית ופיזית, גם אני עברתי את זה. גם אני זכיתי לעבור תחת ידה של פרודתו של בן זוגי האהוב קווין. היא הגיעה אליי הביתה עשתה לי כיפה אדומה והתחבאה, דפקה בדלת, לא זיהיתי שזאת היא בכלל ופשוט פוצצה אותי מכות. בפנים בדיוק פה בצד שמאל, ויש לי הוכחות להכל, פשוט לקחתי את הידיים שלי והגנתי על עצמי ואז היא פוצצה לי את כל היד, וגם לזה יש תמונות, ניסיתי ללכת לשכנים ממול דפקתי בדלת בפאניקה, כי אני לא יודעת להרביץ או ללכת מכות, אף פעם לא הלכתי מכות, לא יודעת להתמודד. היא ניסתה לקחת לי את השיער ולגרור אותי על הרצפה.  תודה לאל שניצלתי, ירדתי במעלית היא באה וזחלה לתוך המעלית והתחילה לבכות ומה אני עשיתי? ריחמתי עליה! אמרתי לה 'אני אעזור לך'. ושוב היא התחילה להתחרפן, אז עליתי מהר במעלית בחזרה ונעלתי את עצמי בבית. היא המשיכה לדפוק, הזמנתי לה ניידות עצרו אותה עם אזיקים, שלוש ניידות בחמש לפני בוקר".

עוד סיפרה על הקללות והגידופים: "אני עוברת מדי יום קללות, אני זונה , אני שרמוטה, אני פרוצה, היא איחלה לי שאני אהיה בהריון והילד שלי ימות במיטה, שאני אמות בלידה, היה לה רוע בעיניים. נפרדתם בלי קשר אליי, אני לא קשורה לסיפור שלכם, את לא רצית אותו והוא לא רצה אותך, את התעללת בו והיית אישה מאד רעה אליו, נראה לך שהוא יישאר איתך או ירצה להיות איתך. את אומרת שהוא השאיר אותך בלי כסף, את גרה בוילה בנווה צדק, שהוא משלם ברכב BMW עם נהג צמוד שהוא משלם. בהתחלה רכשתי לך כבוד כי את אמא של שני הילדים שלך, אבל הקללות וההשפלות, השקרים, דיברת מלוכלך על קווין מול כל החברים שלו שהפנו לו גב. את לא אוהבת אותו את רצית להתגרש יותר ממנו, אז אל תגידי שהוא פתאום קם בבוקר ואמר שהוא לא רוצה יותר שתהיי אישתו. למה את משקרת. את כרגע מסרבת לתת לנו גט, כי את נורא מקנאה שיש לו אישה כמוני. תאלצי להתמודד כי יש בי המון אהבה, אני מרחמת עליו שהוא עבר אישה כמוך בחיים האלה. אף גבר בעולם לא צריך לחוות את מה שהוא עבר איתך. יש לי גבר עם נשמה אני זכיתי במתנה משמיים, תודה שהתנהגת אליו לא יפה עכשיו הוא שלי, הבנת???"