רגע אחרי שהסתיימה העונה הרביעית של "חתונה ממבט ראשון" והחתן שי יעקובוביץ מצא אהבה חדשה עם הדוגמנית רומי נסט, אחרי שהשידוך שלו להדס שוורץ לא צלח, הוא מסכם ומדבר על מחיר הפרסום והתהילה. יעקובוביץ שהגיע למספר אירועים עם בת הזוג החדשה שיתף ברשתות החברתיות בתמונות עם עוברי אורח ברחוב שביקשו להצטלם איתו.

הוא כתב: "'הלוואי וכל אחד היה יכול להיות עשיר ומפורסם בשביל לדעת שזו לא התשובה'. למרות שיש לי הרבה מה להגיד על עושר, ברשותכם אני אתמקד בחלק השני של המשפט. אתחיל מזה שאני לא מגדיר את עצמי כמפורסם, סלב או כל טייטל כזה או אחר, אבל בכל זאת הפרצוף שלי היה מרוח כמה חודשים באחת בתוכניות הכי נצפות בארץ. אנשים רודפים אחרי פרסום והכרה במחשבה שזה מה שיעשה אותם מאושרים".

בלי דיאטת מגע: שי יעקובוביץ משיק את בת הזוג החדשה - לחצו כאן. 

שי יעקבוביץ, רומי נסט (צילום: יחסי ציבור)
שי יעקבוביץ, רומי נסט (צילום: יחסי ציבור)


"בדיוק כמו מיליון דולר בבנק, ברגע שמשיגים את זה, השאלה שנשאלת היא 'על זה כל המהומה?'. לא מרגיש שמח, לא מרגיש מסופק, לא מרגיש כלום. ואז ברגע שהמעמד מתחיל קצת להתערער, אנחנו רואים את הדעיכה שמגיעה מאוד מהר. פרסום, הכרה או תהילה לא מביאים אושר. החודשים האחרונים היו לי המרגשים וגם הקשים ביותר בחיי. כמו כל דבר בחיים, גם זה מגיע עם מחיר. ככל שמטפסים יותר גבוה, ככה הפחד מהנפילה יותר כואב. וכן, הנפילה תמיד מגיעה".

שי יעקובוביץ, הדס שוורץ, חתונה ממבט ראשון (צילום: לירון סער)
שי יעקובוביץ, הדס שוורץ, חתונה ממבט ראשון (צילום: לירון סער)


עוד הוסיף וכתב יעקובוביץ: "אם חשקה נפשכם להיות מפורסמים - עופו על זה. זה נחמד ומחמיא, אמרתי את זה כבר הרבה פעמים. אבל, וזה ה-אבל הגדול, זה לא מה שיעשה אתכם מאושרים. אני חייב להגיד שאני מרגיש שניתנה לי מתנה גדולה, כי זאת זכות עצומה לדעת שאנשים, וגם נערים ונערות, מסתכלים עליי ומפנימים מהערכים ומתפיסת העולם שלי ולו במעט. אז חשוב לי לומר לכל מי שעולם הפרסום וה״כוכבות״ מדבר אליו, שזה באמת כיף, נחמד ומרים לאגו, אבל בהחלט לא מה שיביא אתכם לגבהים של אושר ולעיניים בורקות משמחה. את זה קונים בדברים קטנים ומספקי משמעות, ולאו דווקא מעושר ומתהילה… אז לחיי אושר שבא מהלב וניזון מדברים קטנים".