טיטי איינאו (צילום: אור גפן)

השף טום אביב כיכב בשבוע שעבר בכותרות לאחר שהיכה עובר אורח שלטענתנו התעלל לכאורה בכלבו. אביב נשלח לחקירה בתחנת המשטרה יחד עם יעקב דגו, בעל הכלב והשניים שוחררו תחת אזהרה. השף זכה במהרה לאהדה גדולה בקרב אוהבי בעלי החיים וגם במפלגת "ישראל ביתנו" עד שהשיח השתנה בעקבות כתבה ששידר גיא לרר ב"צינור" שם הוצג הצד של דגו בסיפור, שעבר פוליגרף ויצא דובר אמת, וטען להגנתו כי לא היכה את כלבו.  אביב עלה לשידור של לרר ועימות חריף נפתח בין הצדדים. בעקבות הכתבה טיטי איינאו בחרה צד נגד השף ויצאה להגנתו של יעקב דגו שטען כי הותקף על ידי השף רק על רקע עדתי.  

אחרי שנעצר בסוף השבוע: טום אביב חזר למסעדה שלו וזו ההפתעה שחיכתה לו שם - לחצו כאן

בסוף השבוע האחרון פתח מקורבו של טום אביב האומן הבינלאומי ZOHAR יוספיאן גלרייה tlv fine art ואביב שהיה צפוי להגיע להשקה לפרגן למכרו, ביטל את הגעתו ברגע האחרון כשגילה כי אחת האורחות הצפויות להגיע היא טיטי איינאו. אביב על פי מקורבים לא הגיע מאחר והעדיף להימנע מעימות מתועד מול עדשות המצלמה שנכחו במקום, עם מלכת היופי במיל, אחרי שבחרה לגבות את דגו.

טיטי איינאו, יוספיאן (צילום: אור גפן)
טיטי איינאו, יוספיאן (צילום: אור גפן)

איינאו הגיעה לאירוע עם בן זוגה צחי, לפרגן למי שאחראי על יצירת המופת שקיבלה ממנו לפני שנה במתנה, ציור אומנות שלה עם אימה. כשנשאלה האם תהיה סולחה אם אביב יגיע גם הוא לתערוכה ענתה נחרצות שלא. אבל רגע, זה עוד לא נגמר, כי לא תאמינו מי היה אמון על השידוך בין איינאו לאומן? הלא הוא השף טום שהכיר בין הצדדים וכעת נאלץ להעדר מהאירוע בגלל הנוכחות של איינאו.  

טיטי איינאו ובן הזוג צחי (צילום: אור גפן)
טיטי איינאו ובן הזוג צחי (צילום: אור גפן)