ההצהרה של הזמרת נטע ברזילי כי היא מוותרת על הופעה בתחרות מיס יוניברס מאחר והתחרות מחפיצה נשים נתקלה בהודעה נגדית של מפיקי הארוע שרמזה שהיא כלל לא הוזמנה. אז מה נכון? כמובן בשביל זה יש את השופטת ליאורה, שקובעת חד משמעתית שהיא אכן הוזמנה גם הוזמנה.

נטע ברזילי (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)
נטע ברזילי (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)

בידיה הענוגות יש הוכחות מוצקות והתכתבויות בין הצדדים שמוכיחות כי מפיקת המשדר, טלי אשכולי, פנתה גם אל מנהלה האישי של נטע וגם אל איש יחסי הציבור שלה, עופר מנחם, מספר פעמים ומההתכתבות בניהם מתברר כי אכן ברזילי סרבה לקחת חלק בארוע.
-עופר מנחם, מנהל יחסי הציבור של ברזילי. אני נוטה לקבל את הגירסה של נטע.
״כפי שאת רואה במו עינייך כבר ב 24/11 היתה התכתבות בין הצדדים ונטע סרבה לקחת חלק במשדר. ההתכתבות לא משתמעת לשני פנים ומאוד ברורה! למה הצד השני מפיץ שמועות שקריות? את זה תשאלי אותם. לך יש הוכחה חד משמעית בנושא״.
טלי אשכולי, מפיקת המופע. למה להעליב?
״מהפקת מיס יוניברס נמסר: ״אנחנו מאוד מעריכים את נטע ברזילי כאמנית. שמחים שהיא תרמה לשיח הער על דימוי הגוף סביב תחרות מיס יוניברס והעלאתו לסדר היום ובטוחים שנשתף פעולה בעתיד ״

> מלון "דה נורמן" תל אביב, שנבחר לא מזמן למלון הבוטיק הטוב בעולם, לבש חג עת הגיעו אליו סוכנת העל ההוליוודית שרונה נומדר ובעלה, המוזיקאי ניצן קייקוב. השניים עומדים מאחורי סיפור ההצלחה הבינלאומי של הזמרת נועה קירל והגיעו לארץ במיוחד לתחרות מיס יוניברס שבו היא הופיעה. מנכ"ל המלון ירון ליברמן שהיה בנסיעת עבודה בחו"ל, דאג גם מעבר לים עם הצוות שלו לתת להם אירוח vip class כמו בסרטים. בנוסף ענקית הסרטים LB Entertainment שבה מככבים שמות כמו מל גיבסון, מייגן פוקס, קייטי הולמס ועוד רבים וטובים הודיעה שעת כוכביה יגיעו לבקר בישראל, הם ישהו בבלעדיות במלון התל אביב שמתכנן שנה חדשה מסעירה במיוחד.

ירון ליברמן (צילום: טדי פרוטרטים אריאלה)
ירון ליברמן (צילום: טדי פרוטרטים אריאלה)