עם קאמבק היסטרי לג'ניפר לופז, תפקיד ראשי חדש בסרט אותו מביים ג'ורג' קלוני ("The tender bar") ובעיקר פיכחות מתמשכת לאחר מאבק בהתמכרות שלו לאלכוהול, נדמה שבן אפלק נמצא כרגע בשיא הקריירה שלו. 

עכשיו הוא מתייצב בתכנית הרדיו "The Howard Stern Show" ומספר למנחה הווארד סטרן על התקופה הקשה שעבר בזמן נישואיו ועל החששות לחזור לאחת מכוכבות הפופ הכי גדולות בעולם.

הכל בשביל הילדים: ג'ניפר לופז ובן אפלק בילו עם ג'ניפר גארנר- לחצו כאן

''בנבון מה אמרת עלי בראיון?'' ''רק דברים טובים מאמי רק דברים טובים. לוביו מלא''(צילום:  Amy Sussman/E! Entertainment gettyimages)
''בנבון מה אמרת עלי בראיון?'' ''רק דברים טובים מאמי רק דברים טובים. לוביו מלא''(צילום: Amy Sussman/E! Entertainment gettyimages)

"כנראה שהייתי ממשיך לשתות אם הייתי עדיין נשוי. חלק מהעובדה שהתחלתי לשתות היה בגלל שהרגשתי לכוד", סיפר אפלק בהקשר לנישואיו לג'ניפר גארנר שהסתיימו באופן רשמי בשנת 2018, אחרי 13 שנים ושלושה ילדים. 

בהמשך דיבר על מכון הגמילה אליו נכנס לפני כשלוש שנים, כשהרגיש שהוא לא יכול להתמודד יותר לבד: "חשבתי לעצמי 'אני לא יכול לעזוב בגלל הילדים, אבל אני לא שמח, מה אני אמור לעשות?' בסופו של דבר מה שעשיתי היה לשתות בקבוק של וויסקי ולהירדם על הספה וזה לא היה הפתרון".

אפלק חשף כי הוא וגארנר עשו הכל כדי לנסות לשקם את מערכת היחסים שלהם, עד שהבינו שאין להם דרך אחרת מלבד פרידה: "היו לנו נישואים שלא עבדו. זה קרה עם אישה שאני אוהב ומכבד אבל שאני לא אמור להיות נשוי לה יותר. ניסינו הכל. ניסינו בגלל הילדים, שנינו לא רצינו שזה יהיה המודל שלהם לנישואים".

הזוג כזכור פירק את הנישואים שלהם באופן רשמי אחרי טענות על כך שהיא לא יכלה להתמודד יותר עם הרגלי השתיה שלו אבל בעיקר בגלל שמועות על בגידה מצידו עם הנני המשפחתית, כריסטין אוזוניאן, שעוררו סערה בכל העולם. 

?fake it till you make it אפלק וגארנר (צילום: רויטרס)
?fake it till you make it אפלק וגארנר (צילום: רויטרס)

אם חשבתם שכל המידע הזה יספיק לשדרן הרדיו אז טעות מרה בפיכם כי סטרן החליט למתוח את הגבולות ולבדוק מה קורה עם הזוגיות המתחדשת לאחת מכוכבות הפופ הכי גדולות בעולם: "היה היסוס מצידך לחזור אליה בגלל שעכשיו אתה אבא והיא מושכת הרבה יותר תשומת לב?", אפלק המשיך עם הכנות הלא אופיינית וענה: "זה עבר לי בראש, בוודאי. האחריות שלי לילדיי היא מעל הכל. אני יודע שהחיים הציבוריים שלי משפיעים עליהם ואני לא רוצה לעשות שום דבר שיכאיב להם".

ב-TMI שמחים על הכנות ועל הפיכחות ומחכים בקוצר רוח להזמנה לכריסמס איתך ועם ג'יי לו אדוני. נמאס לנו מכל הפאסיב אגרסיב הזה, תפרגן קצת מה יש?

חיחי עוד תמונה שלהם כי אחת לא מספיקה כי הם יפים מדי וזה קשה לנו (צילום: רויטרס)
חיחי עוד תמונה שלהם כי אחת לא מספיקה כי הם יפים מדי וזה קשה לנו (צילום: רויטרס)

חיחי ועוד אחת אחרונה שהם צעירים וזהו די אנחנו מפסיקים עם ההגזמות(צילום: רויטרס)
חיחי ועוד אחת אחרונה שהם צעירים וזהו די אנחנו מפסיקים עם ההגזמות(צילום: רויטרס)