למי שפספס את אירועי הפרקים הקודמים, נספר לכם כי בשבוע שעבר התראיין בן אפלק לתוכנית הרדיו של הווארד סטרן - "The Howard Stern Show", שם סיפר בכנות על התקופה הקשה שעבר בזמן נישואיו לג'ניפר גארנר, ממנה יש לו שלושה ילדים, ועל החששות לחזור לאחת מכוכבות הפופ הכי גדולות בעולם. 

"כנראה שהייתי ממשיך לשתות אם הייתי עדיין נשוי. חלק מהעובדה שהתחלתי לשתות היה בגלל שהרגשתי לכוד", סיפר אפלק בראיון והוסיף: "היו לנו נישואים שלא עבדו. זה קרה עם אישה שאני אוהב ומכבד אבל שאני לא אמור להיות נשוי לה יותר. ניסינו הכל. ניסינו בגלל הילדים, שנינו לא רצינו שזה יהיה המודל שלהם לנישואים".

בן אפלק וג'ניפר גארנר (צילום: רויטרס)
בן אפלק וג'ניפר גארנר (צילום: רויטרס)

סטרן לא ויתר כמובן על שאלות קשות בנוגע לקאמבק לג'ניפר לופז וכששאל על החשש לחזור לזרועותיה של אחת מכוכבות הפופ הגדולות בעולם, ענתה אפלק: "זה עבר לי בראש, בוודאי. האחריות שלי לילדיי היא מעל הכל. אני יודע שהחיים הציבוריים שלי משפיעים עליהם ואני לא רוצה לעשות שום דבר שיכאיב להם". לאחר הראיון המדובר והמתוקשר, שמועות נפוצו כי לופז זועמת על אפלק על הפתיחות היתרה ועל דבריו על גרושתו גארנר, כך נמסר על ידי מקורב למגזין Page Six.

אלא שבעקבות הביקורת הרבה שחטף אפלק בעקבות דבריו, לופז הגיבה למגזין People ואמרה: "הסיפור הזה פשוט לא נכון. זה לא מה שאני מרגישה".  עוד הוסיפה לופז: "יש לי כבוד אדיר לבן כאבא, הורה שותף וכבן אדם". גם אפלק הגיב לראיון בתוכניתו של ג'ימי קימל ואמר: "האירוניה זה שהייתי ממש מרוצה מהראיון. חשבתי, 'וואו, אני צריך לעשות דברים יותר ישרים, חוקרים,להעריך את עצמי'. והתחלתי לראות את כל הדברים האלה עולים בטוויטר וקצת חקרתי את זה ואז ראיתי שאחד מהאתרים האלה... פשוט גרם לי להיות כמו הבחור הכי לא רגיש, טיפש, נורא". עוד הוסיף ואמר אפלק: "לעולם לא הייתי רוצה שהילדים שלי יחשבו שאי פעם אגיד מילה רעה על אמא שלהם".

בן אפלק, ג'ניפר לופז (צילום: רויטרס)
בן אפלק, ג'ניפר לופז (צילום: רויטרס)