כל המי ומי בעולם הכדורסל נכחו בשישי שעבר ביום ההולדת ה־70 של המאמן והפרשן צביקה שרף. מי שבלט בהיעדרו היה המאמן, הפרשן והפה הגדול, פיני גרשון.
שרף, הפריע לך שפיני לא הגיע?
“הוא אכן לא הגיע, אבל לא בגלל מה שאת חושבת. פשוט הוא חזר ארצה ביום חמישי מטיסה לחו"ל והיה בבידוד. הוא הוזמן, הוא הופיע בסרט שהוכן לאירוע, והיחסים בינינו מצוינים. אני בטוח שניפגש בהקדם בפורום אחר".
גרשון, מאשר את הגרסה?
“חזרתי מחו"ל, הייתי בבידוד וכמובן שהודעתי. אני לא תכננתי שלושה ימי בידוד".

פיני גרשון (צילום: צילום מסך)
פיני גרשון (צילום: צילום מסך)

>שר האוצר אביגדור ליברמן ביקר בשבוע שעבר אצל האסיר אלכסנדר ויז׳ניצר בכלא חרמון. ויז'ניצר היה שנים רבות מקורבו ואיש סודו של שר האוצר ובין השאר כיהן כיו"ר מע"צ, מקורות וחברת נת"ע. ויז'ניצר נופש בכלא חרמון לאחר שנחתם הסדר טיעון של שנתיים מאסר בפועל, עוד מאסר על תנאי וקנס של 850 אלף שקל. כתב האישום שבו הודה ויז'ניצר הוא חלק מפרשת 618, המכונה “פרשת נתיבי ישראל".
ליברמן, ספר חוויות מהביקור.
מלשכת שר האוצר נמסר: “חברות נמדדת ברגעי מצוקה ולא ברגעי תהילה. השר אביגדור ליברמן ביקר את מר ויז'ניצר בדיוק כפי שביקר בעבר את מר סטס מיסז'ניקוב ואת ח"כ אריה דרעי בעת שריצה את עונשו. מיותר לציין כי הפגישה הינה חברית בלבד וללא כל קשר לתפקיד הרשמי שבו מחזיק השר".

אביגדור ליברמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אביגדור ליברמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

>התזמורת הסימפונית ירושלים, תחת שרביטו של המנצח וחתן פרס ראש הממשלה לקומפוזיטורים, ניזאר אלכאטר, ביצעה ביום ראשון את הקונצרט המסורתי לקראת חג המולד בכנסיית הבשורה בנצרת, הכנסייה החשובה ביותר לעולם הנוצרי. בין 700 הצופים שנהנו מהקונצרט היה גם שגריר ארצות הברית בישראל, תומאס ריצ׳רד ניידס, וחברי עמותת מרים, המסייעים לחולי סרטן במגזר הערבי.