לכל מעריצי הארי פוטר, זו ידיעה שתופתעו לשמוע. רגע לפני שכוכבי הסדרה מתאחדים בפרק חגיגי לכבוד 20 שנה לצאת הסרט הראשון של הסדרה האגדית וישודר ב-HBO ב-1 בינואר, נחשף פרט מפתיע במיוחד בנוגע לסיפור אהבה מאחורי הקלעים. כוכבת הסרט, אמה ווטסון, שמשחקת את דמותה של הרמיוני גריינג'ר, נזכרה במפגש ברגע בו התאהבה באחד מחבריה לסט.

כזכור, בסרט האחרון של סדרת הארי פוטר, גריינג'ר וחברה רון ויזלי סיומו את חייהם יחד, האם הניצוצות בתסריט גרמו גם להתאהבות על הסט? אז זהו, שלא מדובר בשחקן האדמוני רופרט גרינט אלא במי ששיחק לאורך הסרטים את האויב המר של הארי פוטר וחבריו, דראקו מאלפוי אותו מגלם השחקן טום פלטון.

טום פלטון, רופרט גרינט, אמה ווטסון, דניאל רדקליף (צילום: רויטרס)
טום פלטון, רופרט גרינט, אמה ווטסון, דניאל רדקליף (צילום: רויטרס)

"נכנסתי לחדר שבו עשינו חזרות. המשימה שניתנה הייתה לצייר איך לדעתך אלוהים נראה, וטום צייר ילדה עם כובע לאחור על סקייטבורד. ואני פשוט לא יודעת איך להגיד את זה - פשוט התאהבתי בו", שיתפה אמה. "הייתי נכנסת כל יום ומחפשת את המספר שלו בתסריט, הוא היה מספר שבע, ואם השם שלו היה בתסריט של אותו יום, זה היה יום מרגש במיוחד", המשיכה אמה. "הוא היה שלוש שנים מעלי ולכן בשבילו זה היה כמו 'את כמו אחותי הקטנה'".

למרות שבמשך שנים הם סיפקו שמועות על זוגיות, אמה וטום בני ה-34 מעולם לא היו בקשר רומנטי. "אני חושב שהייתי בכיסא השיער והאיפור ומישהו אמר משהו בסגנון, 'כן, היא הייתה מאוהבת בך'", נזכר טום. "נעשיתי מאוד מגונן כלפיה. כן, תמיד הייתה לי חולשה אליה וזה נמשך עד היום. תמיד היה משהו שהוא כמו, אני לא יודע, קרבה", הוסיף טום. קדימה חברים, אף פעם לא מאוחר.