בכל שבוע נחגוג ב-TMI יום הולדת לאחד מהמפורסמים האהובים של ארצנו ולכבוד המאורע הכנו שאלון מיוחד. הפעם תהיה זאת כוכבת "חתונה ממבט ראשון", הגר משה, שכזכור התחתנה השנה לבחיר ליבה, ניר פור, אותו פגשה תחת החופה של ריאליטי השידוכים המצליח. משה שחוגגת היום (חמישי) את יום הולדתה ה-42 עונה על שאלון יום ההולדת וחושפת פרטים חדשים על ההמשך.

מה המתנה הכי מושקעת שקיבלת ליום הולדת וממי?  
"ביום ההולדת שלי בשנה שעברה היו הגבלות בעקבות הקורונה ועדיין ניר הצליח לארגן לי יום הולדת מושקעת, עם מחשבה על מה ישמח אותי. זה כלל ארוחת ערב עם חברים קרובים (במסגרת המגבלות), פיקניק רומנטי, אלבום של תמונות מהרגעים המיוחדים שעברתי בשנה החולפת ותכשיט מהחנות האהובה עליי". 

הגר משה, ניר פור (צילום: פיפל פוטוגרפי)
הגר משה, ניר פור (צילום: פיפל פוטוגרפי)

איך את נוהגת לחגוג את ימי ההולדת?
"דיי סולידי האמת. מבחינתי החגיגה המושלמת זה עם המשפחה וחברים קרובים. יכול להיות בבית, במסעדה או בבר. פחות משנה איפה, הרבה יותר משנה לי מי לידי". 

את עושה חשבון נפש ביום הולדת או נהנית מהרגע?
"נראה לי שגם וגם. יום ההולדת שלי הוא ממש בסמוך לסוף השנה האזרחית, אז חשבון נפש על מה שעברתי השנה זה דיי מתבקש. אני מנסה להתבונן אחורה, אבל לא ממקום ביקורתי, אלא באמת כדי ללמוד ולנסות להיות בשנה הבאה טובה יותר, לעצמי ולסביבה שלי. ביום הולדת עצמו אני מוקפת באהבה סביבי וזה לרוב כל מה שבן אדם צריך כדי להבין שהוא עושה משהו נכון וליהנות מהרגע".  

מצפה לברכה מהאקס או עדיף שלא?
"לא מצפה וזה לא מעניין".

ניר פור, הגר משה (צילום: פיפל פוטוגרפי)
ניר פור, הגר משה (צילום: פיפל פוטוגרפי)

את עושה משהו כדי למנוע את סימני הזמן? 
"מקפידה על שגרת טיפוח השומרת על עור הפנים שלי נקי ומוגן. את הבוקר אני מתחילה בשטיפת הפנים עם קרם ניקוי מיוחד מתמצית של שקד וקמומיל מבית 'סוטיס' שמנקה את עור הפנים לעומק. אחר כך אני מניחה את הסרום וקרם הלחות שהתאימו לי, כרגע משתמשת בסדרת 'ז'נס'. פעם בשבוע מורחת מסיכה מחליקה על בסיס חומצה היאלורונית המחליקה את העור ומחדירה לחות באופן אינטנסיבי יותר". 

מה את מאחלת לעצמך לשנה הבאה?
"קודם כל בריאות לי ולסובבים אותי, שזה הדבר הכי חשוב, והרחבת התא המשפחתי שיצרנו השנה. ברמה היותר עמוקה אני מאחלת לעצמי אושר, יציבות ושקט פנימי, בטחון ואמונה בעצמי ובדרך שלי".

ניר פור, הגר משה (צילום: רפי דלויה)
ניר פור, הגר משה (צילום: רפי דלויה)