שנת 2021 הגיעה לסיומה ולמרות שחשבנו שהיא תביא את הבשורה ותמחק את המנחוס של 2020 שנפתחה עם מגפת הקורונה, לצערנו התבדינו וגילינו כמה זנים שהכניסו את כולנו לבידודים אינסופיים, לכמה סבבי חיסונים, לתווים ירוקים וגם לגל פרידות בביצה הישראלית שהיו לא פחות עצובות מגל הפרידות של שנת 2020, ביניהן יהודה לוי ושלומית מלכה, נועה קירל ויהונתן מרגי, ירדן הראל ובעלה עומרי שלום, וכמובן הפרידה הטרייה של אייל גולן ודניאל גרינברג

לכבוד סיום שנת 2021 ובואה של שנת 2022 החלטנו לבדוק ב-TMI אילו כתבות הקליקו הכי הרבה ויש כמה שברורות לגמרי וכמה שמפתיעות במיוחד. חלקן עצובות, חלקן מצחיקות וחלקן משמחות, אך ללא ספק שכולן מעניינות, כי בסופו של דבר אתם קבעתם - אלו הכתבות המכניסות ביותר לשנת 2021. 

1. אייל גולן ודניאל גרינברג

זה היה צפוי וברור שהזמר אייל גולן ואשתו (עוד מעט לשעבר) דניאל גרינברג יתפסו את הפרונט של השנה האחרונה. אחרי שהתחתנו בצל הקורונה והביאו לעולם את בתם הבכורה מיאל, הם חוו משבר בזוגיות והפתיעו עם הריון נוסף של בנם השני רון. הם חוו עוד משבר ביחסים והפעם השמועות דיברו על גירושים. השניים הכחישו ואף חגגו בשתי מסיבות ברית מילה לבנם וטסו פעמיים לחו"ל יחד. אלא שבשבוע האחרון התבשרנו כי השניים החליטו להפריד כוחות באופן רשמי וכבר חתמו על הסכם גירושים אצל עורך דין, כשהשלב הבא והסופי הוא החתימה ברבנות. תודה לכם על שנה מלאה בסערות, הפתעות וטוויסטים לא צפויים ושיהיה בהצלחה בהמשך.

פרסום ראשון: אחרי המשבר עם דניאל גרינברג - המכה הנוספת שנחתה על אייל גולן - לחצו כאן. 

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)

2. דנה רון

האמת? שאין מפתיע מזה. אחרי שנתנה גיחה קצרה ל"הישרדות VIP" בשנה שעברה ועזבה אחרי יום אחד בלבד על האי, מלהקי "האח הגדול" הבינו את הפוטנציאל וצירפו אותה לרשימת "האח הגדול VIP" ששודרה בקיץ, שם דאגה להסתכסך עם המנצח של העונה אורן חזן, להתהפך על השדרנית מאיה בצלאל ואפילו לפלוט אמירה מעט גזענית כלפי טיטי איינאו בנושא שטיפת הכלים בבית הסגור. אלא שהכתבה שהצליחה להפוך את הרשת הייתה דווקא בצאתה של רון מבית "האח הגדול", כשקיבלה כוכבת הריאליטי את הבשורה כי אביה החורג, שהיה נשוי לאמה במשך 48 שנים, הלך לעולמו. את היציאה מבית "האח הגדול" בילתה בשבעה במקום בראיונות סיכום של התקופה הקצרה שלה בבית "האח הגדול", ואנחנו נאחל שלא תדע עוד צער. 

משתתפים בצערה: הבשורה המרה שקיבלה דנה רון עם צאתה מהבית - לחצו כאן. 

דנה רון (צילום: מיכה לובטון)
דנה רון (צילום: מיכה לובטון)

3. שרית חדד ותמר יהלומי

אחת הבשורות המשמחות בביצה הישראלית בשנת 2021 היא יציאתה מהארון של הזמרת שרית חדד, שחשפה את בת הזוג שלה בשנתיים האחרונות, היוצרת והזמרת תמר יהלומי, שמוכרת לכם אולי מ"כוכב נולד". חדד הוציאה קליפ לשיר "אהבה כמו שלנו" אותו כתבה הלחינה זוגתה, ובסיומה הגיעה הזמרת לספסל והניחה את ראשה על יהלומי. הבשורה עשתה רעש בתקשורת והכתבה שהקליקה במיוחד ב-TMI והביאה מאות אלפי כניסות, היא דווקא הכתבה על תגובותו של אביה של יהלומי למערכת היחסים. כזכור, בשנת 2011 נאלצה יהלומי לפרוש מתחרות "כוכב נולד" לאחר שהתברר שאביה, דקל, רכש 200 מכשירים סלולריים והצביע לבתו 2,000 פעמים ללא ידיעתה. 


4. גל גדות

מי אם לא הנציגה הלא רשמית של ישראל בהוליווד, גל גדות, שתככב כחלק מעשרת הכתבות הנצפות של TMI לשנת 2021? לא רק שסרטה "וונדרוומן 1984" יצא לאקרנים באיחור בעקבות הקורונה וסרטה "הודעה אדומה" יחד עם ריאן ריינולדס ודווין ג'ונסון שבר את כל שיאי הצפייה של "נטפליקס", הוונדר וומן הישראלית גם ילדה השנה את בתה השלישית והכתבה שהצליחה לשבור את הרשת נוגעת דווקא ליורשת העצר שלה. בתמונה ששיתפה גדות ברשתות החברתיות היא נראית חולצת שד ושואבת חלב במשאבת חלב אוטומטית לבתה התינוקת דניאלה בת החודש וחצי במהלך הכנות לצילומים.

אחרי שנתפסה עם סיגריה ועוררה סערה: גל גדות חולצת שד - לחצו כאן. 

View this post on Instagram

A post shared by Gal Gadot (@gal_gadot)

5. סטטיק

שנה עמוסה עברה על סטטיק שנאלץ להקפיא את קידום הקריירה הבינלאומית שלו ושל בן זוגו המקצועי בן אל תבורי, בעקבות התפשטות מגפת הקורונה. סטטיק כזכור התחתן השנה עם זוגתו שרית פולק שמיד לאחר מכן עזבה אותו לבית הסגור של "האח הגדול", שם שהתה במשך חודשיים. סטטיק כנראה לקח קשה את עזיבתה של פולק ונכנס להתקף חרדה קשה. כך כתב סטטיק בזמנו: "אומרים שחרדה מגיעה דווקא כשאנחנו במקום טוב. עובר עם עצמי בוקר קשה. הלבד, העומס המבורך, המחשבות. התקפי חרדה מגיעים בכל מיני צורות וסוגים אבל כזה עוד לא היה לי".  

בזמן שאשתו באח הגדול: סטטיק עובר אירוע קשה - לחצו כאן. 

סטטיק, שרית פולק (צילום: תום סיימון)
סטטיק, שרית פולק (צילום: תום סיימון)

6. שולי רנד וצופית גרנט

אין ספק שאחד מהזוגות היותר מדוברים של שנת 2021 הם השחקן והזמר שולי רנד והעיתונאית והשחקנית צופית גרנט. כזכור, רנד שנשוי למיכל רנד ולא מקבל ממנה גט, קיבל היתר של מאה רבנים להתחתן לאישה שנייה והוא כמובן עשה זאת. מתחת לעיניי התקשורת ובמעטה סודיות עד לרגע האחרון כדי לא להרוס את החגיגות, התחתנו השניים בחגיגה מצומצמת בסמוך לירושלים. הכתבה שהצליחה לחרוך את הרשת היא לא אחרת מתגובתה של בתו של רנד, אודליה שהשתתפה גם באודישנים של "הכוכב הבא" בשנה שעברה. אודליה כתבה בין היתר: "ששברת את הכוס אבא שברת לי ולכל האחים שלי את הלב". 

הבת של שולי רנד בפניה לצופית גרנט: "שברת לי ולכל האחים שלי את הלב" - לחצו כאן. 

שולי רנד וצופית גרנט (צילום: באדיבות: איציק אוחנה והרבנית של האינסטגרם)
שולי רנד וצופית גרנט (צילום: באדיבות: איציק אוחנה והרבנית של האינסטגרם)


7. קרן פלס

הזמרת קרן פלס בהחלט הייתה מדוברת מאוד בשנה האחרונה ולא סתם היא קיבלה את מצלמת הוידאו של העונה הבאה של "מחוברים" שמצטלמת בימים אלו. פלס אושפזה בבית החולים לאחר הופעה בשוני והסיבות נשמרו במעטה סודיות אבל הסאגה הזאת היא לא מה שהביא אותה להיכל התהילה של הכתבות המקליקות אלא דווקא תמונה שלה בבגד ים, שהציגה את גופה בגאווה על אף ובזכות הקימורים. כל הכבוד!

השראה: קרן פלס מציגה בגאון את גופה בביקיני - לחצו כאן. 

קרן פלס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קרן פלס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

8. מיכל אנסקי

עוד מפורסמת שנכנסה להיכל התהילה בגלל הלבוש או חוסר הלבוש שלה היא שופטת "מאסטר שף" מיכל אנסקי שגם היא ילדה את בתה השלישית בשנת 2021. רגעים לפני הלידה הגיעה אנסקי הספורטיבית לחדר הכושר כשהיא במכנסון וטופ בלבד וצילמה תמונה תמימה לכאורה בזמן מנוחה מהאימון. התמונה הצליחה להרגיז עוקבים רבים שקראו לה להתלבש. 

"גברת תתלבשי": מיכל אנסקי יצאה לאימון עם טופ ומכנסון - ושוב עוררה סערה ברשת - לחצו כאן. 

View this post on Instagram

A post shared by Michal Ansky (@michalansky)

9. דידי הררי ומירית גרינברג

אחרי שנה לא פשוטה עברה על שדרן הרדיו דידי הררי עם מותה של רעייתו מירית הררי ז"ל בשנה שעברה. הררי שהתמודדה עם האובדן נפגש עם מירית גרינברג שעברה גם היא שנה לא פשוטה ב-2020 בה התמודדה עם מחלת הסרטן. השניים נפגשו במתחם נינג'ה חדש שנבנה ונראה שהרבה אנשים אהבו לראות אותם מבלים ונהנים. 

מגיע להם להנות: דידי הררי ומירית גרינברג מבלים - לחצו כאן. 

מירית גרינברג, דידי הררי (צילום: ניר פקין)
מירית גרינברג, דידי הררי (צילום: ניר פקין)

10. גל גברעם ותום חיימוב

הם אמנם זוג טרי יחסית בביצת הבידור הישראלית אבל הם עשו הרבה רעש בשנה האחרונה. תום חיימוב וגל גברעם הכירו בבית "האח הגדול" ועל אף פער הגילים ביניהם, הצליחו לתחזק זוגיות יציבה ואוהבת. השניים עברו לגור יחד ואפילו שמועות על משבר ביחסים לא הצליח להפריד ביניהם. הכתבה הכי מקליקה של השניים היא כתבה שראתה אור עוד בהיותם סגורים בבית "האח הגדול". בסרטון ששודר בערוץ 26, גברעם חששה מאיחור בוסת שלה ועוררה שמועות על קיום יחסי מין בבית המצולם ואף הריון שמתבשל בבטנה. 

סערה ברשת: האם גל גברעם בהריון מתום חיימוב? - לחצו כאן. 

גל גברעם, תום חיימוב (צילום: אלון וקנין)
גל גברעם, תום חיימוב (צילום: אלון וקנין)