2021 מגיעה אל קיצה ואין ספק שזו הייתה שנה שסיפקה לנו הרבה מאוד דרמה והנאה. בין הצלחות, נישואים, לידות ופרידות היו גם לא מעט ריבים וסכסוכים שקישטו השנה את תעשיית הבידור. מקניה ודרייק עד זאין נגד החדידיות- הנה כל האנשים שבאמת צריכים לעשות חשבון נפש לקראת 2022:

בריטני ספירס נגד כל המשפחה שלה
וואו אוקי, נדרשת דקה בכדי להסדיר נשימה לפני שמתחילים לדבר על השנה הכי מטורפת בחייה של הזמרת המצליחה. אז מה בעצם היה לנו? תנועת freebritney קידמה בכל הכוח מאבק לשחרור הכוכבת מחזקת אביה והיא כמובן לא עמדה בצד. בווידויים חושפניים בבית המשפט סיפרה הזמרת שהוכרחה להופיע בניגוד לרצונה, לפעמים תחת השפעת תרופות שגם אותן הוכרחה לקחת. בנוסף סיפרה כי חוייבה להשתמש בהתקן תוך רחמי על מנת שלא תוכל להכנס להריון וזה רק קצה המזלג. בריטני לא פסחה על שאר המשפחה וטענה ברשתות החברתיות שהמשפחה שלה ידעה על הכל והתעלמה בצורה גורפת ושהרעיון לאפוטרופסות היה בכלל של אימה. את הסוף כולנו כבר יודעים ובריטני ביץ' יצאה השנה לחופשי אחרי יותר מעשור שאביה שלט בה כמו ילדה קטנה. !!Till the world ends we love you Britney
 
 

אוקיי ביי דדי. ספירס (צילום: רויטרס)
אוקיי ביי דדי. ספירס (צילום: רויטרס)

זאין נגד החדיד'ס
תראו, זה לא שאנחנו מעריצים של משפחת חדיד כן? שלא נאמר אפילו לא מחבבים אותם בלשון המעטה, אבל לידיעת הקורא זאין מאליק, כאן ב- TMI לא תומכים באלימות בשום צורה. כזכור הזמר המצליח הקים בשנה שעברה משפחה יחד עם הדוגמנית ג'יג'י חדיד כשהשניים הביאו לעולם את קאי הקטנה והאידיליה היתה נראית בשיאה. אולם בחודש אוקטובר האחרון דלפו מסמכים שחשפו תקרית די מזעזעת לפיה מאליק דחף את יולנדה, אימן של החדידיות כשזו באה לבקר את נכדתה ואף קילל אותה. התקרית הזו הגיעה לאחר שמועות רבות על שימוש הולך וגובר בסמים וזה הספיק לדוגמנית לנתק את הקשר עם הזמר באופן סופי. הוא אגב קיבל עונש מאסר על תנאי והתחייבות להשתתפות בסדנה לניהול כעסים. Pillow talks לא יעזרו הפעם זאין. סורי.

''ג'יג'י אולי נחזור?'', ''אולי לא?'' (צילום: רויטרס)
''ג'יג'י אולי נחזור?'', ''אולי לא?'' (צילום: רויטרס)

הארי ומייגן נגד משפחת המלוכה וכל בריטניה
אם יש משהו שהבריטים אוהבים חוץ מחליטות תה משובחות, זה כמובן את משפחת המלוכה שלהם. לכן כשהארי ומייגן הודיעו בשנת 2020 שהם פורשים מחיי המלוכה באופן רשמי, זה היה עניין של זמן עד שכל הרכילות תצא החוצה וכך קרה השנה. בראיון שהעניקו השניים לאופרה ווינפרי סיפרו על הדיכאון והחרדות שחוותה מרקל אחרי לידת בנם ארצ'י, על כך שבארמון היו מודאגים מצבע העור של התינוק ובאופן כללי טענו שלא קיבלו את התמיכה והגיבוי להם ציפו מהמשפחה. אנחנו לא פה לסכסך חלילה, אבל אם קייט וויליאם קוראים את זה- לדעתנו שנה חדשה זו אחלה הזדמנות לראיון נגדי. רק אומרים.

המלכה לא רגועה. הארי ומייגן אצל אופרה ווינפרי(צילום: רויטרס)
המלכה לא רגועה. הארי ומייגן אצל אופרה ווינפרי(צילום: רויטרס)

טריסטן ת'ומפסון נגד הקרדשיאנ'ס
אנחנו לא מרחמים. באמת שלא. פעם אחת אפשר לסלוח, פעם שניה גם נבליג כי TMI מלאה כולה בטוב לב ורחמנות, אבל פעם שלישית זה כבר טיפשות במלוא מובן המילה. אחרי שבגד בקלואי קרדשיאן כשזו היתה בהריון ואז עוד פעם עם ג'ורדין וודס, החברה הטובה של האחות קיילי, החודש נחשף שטריסטן ת'ומפסון עשה זאת שוב כשניהל רומן עם מאמנת כושר בשם מארלי ניקולס בזמן שהוא וקלואי היו בעיצומו של קאמבק. הרומן הזה הוביל להריון שהפתיע את כל העולם. כוכב הכדורסל הודה בבית משפט בכל הטענות המיוחסות לו וסיפר כי השניים נהגו להתכתב רק דרך אפליקציית סנאפצ'אט כדי לא להיחשף. באמת שיש לך מזל שהתכנית שלהן כבר לא משודרת. לא מקנאים בספיישל השחרות שהן היו עושות עליך.

''מאמי מבטיח שהיום אני נאמן רק לך'' , ''טריסטן עוף ממני'' (צילום:  Hollywood To You/Star Max gettyimages)
''מאמי מבטיח שהיום אני נאמן רק לך'' , ''טריסטן עוף ממני'' (צילום: Hollywood To You/Star Max gettyimages)

קניה ווסט נגד דרייק
קניה ודרייק זה סיפור שנמשך כבר שנים, ככה זה כששניכם הראפרים הכי גדולים בעולם והאגו שלכם אפילו יותר גדול. השנה הסכסוך תודלק מחדש כשבקיץ רצו שמועות על כך ששניהם רוצים להוציא אלבומים סמוך זה לזה על מנת להראות מי הראפר השולט. אחר כך הגיע דרייק שלכלך על ווסט בשירו והשני כמובן לא נותר חייב ופרסם תמונה מצ'אט קבוצתי בה הוא אומר שהוא יקבור לו (דרייק) את הקריירה, אם זה לא הספיק הוא הגדיל לעשות ואף פרסם את כתובתו של הראפר הקנדי בטוויטר. אבל סוף טוב הכל טוב כי השניים הכריזו על הפסקת אש עם תמונה משותפת ואף מופע משותף והיסטורי שנערך במטרה לעודד את שחרורו של אסיר בשם לארי הובר עליו נגזר מאסר עולם. כל הכבוד ילדים גדולים!

ביג בויז דונט פייט! ווסט ודרייק (צילום:  Brad Barket gettyimages,Amy Sussman Getty Images)
ביג בויז דונט פייט! ווסט ודרייק (צילום: Brad Barket gettyimages,Amy Sussman Getty Images)