עדיין בדסק הנדל"ן: בעסקה סודית שהתקיימה לפני כשלוש שנים מכר עידו חג'ג' את ביתו בכפר שמריהו למוריס מילר, אבא של ניקול מילר־אבני, אשתו של השחקן אקי אבני, תמורת יותר מ־5 מיליון דולר. בינתיים, עד שביתם החדש של החג'ג'ים יהיה מוכן, הם עדיין מתגוררים בבית, שכבר שייך למשפחתה של ניקול.

עידו, כמה דמי שכירות אתם משלמים לניקול מילר?
“מכרנו ואני עובר לבית שאני בונה. לא יכול להגיד למי מכרתי, כי החתימו אותי על הסכם סודיות. רק אומר שאני לא משלם שכירות".

אקי אבני סירב להגיב.

ניקול מילר מסרה: “אני עם שפעת ולא יכולה לדבר".

עידו חג'ג' (צילום: ניר פקין)
עידו חג'ג' (צילום: ניר פקין)

> הסופרת דורית זילברמן עולה לליגה של הגדולים. אחרי שהוציאה לאור את ספרה, “בלחש", רומן על שושלת של מכשפות יהודיות, המבוסס על מחקר שמגלה עד כמה נהגו יהודי אשכנז להשתמש בקמעות, בהשבעות ובלחשים, היא קיבלה לילה אחד הודעה במסנג'ר: “אני מחפש את ספרך ‘בלחש', ואני מבין לפי מה שקראתי עליו באינטרנט שהוא מתאים לתסריט".

זילברמן, תרחיבי.
“האיש שפנה אליי הוא מוותיקי תעשיית הקולנוע של הוליווד, שעובד בדרך כלל עם האחים וורנר. הוא יהודי מהרי הקרפטים, שמצא את משפחתו בספרי שעלילתו מתרחשת באותו מקום. העיסוק בכישוף יהודי הזכיר לו את בשביס־זינגר והוא התלהב מאוד. אחרי משא ומתן הגעתי השבוע ללוס אנג'לס לחתום איתו על הסכם לכתיבת התסריט".

> לירן כוהנר, המקדמת ערכים של קיימות, שמירה על איכות הסביבה, בריאות ותזונה מאוזנת, נבחרה להוביל את נבחרת המשפיעניות שגייסה לוריאל ישראל לקידום שמירה על כדור הארץ. הפרויקט החדש הושק תחת השם: למען העתיד.
 
> בנק מזרחי טפחות יוצא בקמפיין משכנתאות חדש בכיכובו של דביר בנדק. על סט הצילומים נפגשו תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק החדשה של הבנק, והפרזנטור, בנדק.

דביר בנדק (צילום: יח''צ)
דביר בנדק (צילום: יח''צ)

> בהשקעה של למעלה מ־3 מיליון שקל חודש בקמפוס רימון - בית הספר למוזיקה ברמת השרון - אולם 24 המיתולוגי. אירוע חנוכת החלל כלל הופעה של יוני רכטר, שסגר מעגל כשבצעירותו תרם סט תופים לאולם, בעת פתיחתו. התייצבו להעלאת זיכרונות נוסטלגיים: נשיא רימון יהודה עדר ואשתו מיקי קם, דיוויד ברוזה, מנכ"ל רימון משה סיני, יו"ר רימון אודי אנג'ל, יו"ר חוג הידידים אירינה שלמור ורמי שלמור, יוני פרס, ראש עיריית רמת השרון אבי (אבירם) גרובר ועוד. 

דיוויד ברוזה, יהודה עדר ויוני רכטר (צילום: אסף לב)
דיוויד ברוזה, יהודה עדר ויוני רכטר (צילום: אסף לב)