נתי חדד שוקד בימים אלו על ספרו “כלוא בגן עדן", על ארבע השנים שבהן בילה בכלא התאילנדי. מאחר שבעבר הוא היה גם די־ג'יי, הוא התנדב לתקלט ללא תמורה לזוג שהתחתן וגם עשה בר מצווה ללא תמורה.
חדד, סחתיין על הנדיבות.
“יש גם בית שנשרף כולו בנצרת לאישה ערירית והתנדבתי לשפץ שם ולהביא תורמים. בקיצור זה נתי נתנאל, כולו נתינה אחת גדולה".

נתי חדד שוחרר מכלא חרמון  (צילום: דוד כהן, פלאש 90)
נתי חדד שוחרר מכלא חרמון (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

>רון שחר לקח צעד אחד קדימה את התוכנית המצליחה בהנחייתו, “המירוץ למיליון", והוא מציע אותה כיום כיף לחברות הייטק שמחפשות אתגר לעובדים.
שחר, מי מממן את הפרסים? אתה?
“אני עושה את זה בהנאה גדולה".

רון שחר (צילום: פול סגל)
רון שחר (צילום: פול סגל)

>מזל טוב לזמרת המחלימה, מירי אלוני, שחגגה השבוע יום הולדת 72.
אלוני, מה שלומך? איך חגגת?
“אני כל כך עסוקה. לא מתאים עכשיו לדבר".

מירי אלוני (צילום: באדיבות בית החולים איכילוב)
מירי אלוני (צילום: באדיבות בית החולים איכילוב)

>המחזה המוזיקלי על חייו של המשורר נתן אלתרמן והנשים בחייו - האישה רחל מרכוס, המאהבת צילה בינדר והבת תרצה אתר - עלה בהצלחה רבה לאחר שתיאטרון הבימה רכש את הזכויות המוסריות מעיזבון אלתרמן, שאותו מייצג אריק קנלר. אף שהוצגו כבר כ־50 הצגות, רובן בתל אביב באולם רובינא, וההצגה נחשבת להצגה הישראלית המצליחה ביותר, עדיין לא מצא הנכד, המוזיקאי, המלחין והזמר, נתן סלור, זמן לראות את ההצגה, שאותה ביים משה קפטן, שעוסקת גם באמו, סבו, סבתו והפילגש.
סלור, יש מאחורי העיכוב איזו אג'נדה?
“לא, נגיע מתישהו. טרם הספיקונו".
נעם סמל, מנכ"ל הבימה, הזמנתם את נתן?
“בוודאי. אנחנו גאים מאוד בהצגה שמספרת סיפור ישראלי עסיסי על גדול המשוררים בעת החדשה ועל תקופה מיוחדת בתרבות הישראלית ובהיסטוריה. אני מאוד מעריך ומכבד את נתן סלור ואוהב את שירתו. אני מקווה מאוד שימצא זמן לצפות בהצגה".

נתן אלתרמן (צילום: משה מילנר, לע''מ)
נתן אלתרמן (צילום: משה מילנר, לע''מ)

>עלילות משפחת נבזלין בעולם הגדול: המיליארדר מבלה בימים אלה בווילנה המושלגת ומעלה שלל צילומים תיירותיים לאינסטגרם שלו. באותם רגעים ממש מבלה גרושתו השלישית - הסופרת, היהלומנית והמוכרת לשעבר בהום סנטר, אוליסיה קנטור - עם בנותיהן המשותפות, בשטוקהולם המושלגת, בטיולים במזחלות כלבים.