זוכת האירוויזיון נטע ברזילי שיצאה נגד טקס מלכות היופי, בחרה לפרגן לשיר החדש והמעורר מחלוקת של עומר אדם "קאקדילה". "אני מכורה רה רה רה", כך כתבה לו בתגובות, אלא שהפרגון שלה לשיר שזכה לביקורת נוקבת מצד ארגוני נשים, בראשן שרת התחבורה מרב מיכאלי ונטען כי הוא גזעני וסקסיסטי הוליד ביקורת גם כלפי ברזילי שנתנה יד למסרים הגזעניים בשיר.

שופטת "האקס פקטור" שקיבלה לא מעט תגובות מאנשים שנפגעו מהשיר החליטה לחזור בה ולהתנצל. בפוסט ששיתפה הלילה (שלישי) ברשתות החברתיות הבהירה: "אני רוצה להתייחס לתגובה שלי לשיר החדש של עומר אדם, אחד האומנים האהובים עליי וחבר טוב שלי. הגבתי אינסטינקטיבית באינסטגרם כי באמת אהבתי מה ששמעתי. קצב טוב, חיבור כיפי לשורשים הקווקזים של עומר ושרבוב קליט של מילים ברוסית. כל מה שפופ קל וטוב צריך".

נטע ברזילי, עומר אדם (צילום: שרון רביבו)
נטע ברזילי, עומר אדם (צילום: שרון רביבו)

"לפעמים באומנות אנחנו מרשים לעצמנו לעשות מה שמצחיק או מפעיל אותנו בחדר בתום לב ובפועל עלולים לפגוע או לטרגר קהל שלם של אנשים. קיבלתי הודעות ותגובות מאנשים שנפגעו, אז קודם כל אני רוצה לבקש סליחה. אני דווקא כן רואה בזה הזדמנות ללמוד עוד על רגישות של אחרים", הוסיפה ברזילי.

במקביל גם שיתפה דוגמה לתגובה שקיבלה מאותם אנשים שנפגעו מהשיר. "מאות אלפי ישראלים דוברי רוסית עמלו קשה לקחת חלק בבניית הארץ, רופאים לוחמים מדענים, נבחרי ציבור, מורים, אנשי הייטק ולמרות הקושי למדו שפה חדשה בגיל מאוחר כדי לפרנס את המשפחות שלהן ואז מגיע אדון עומר אדם ובוחר להוציא 'שיר'. "בוחר להציג אוכלוסייה שלמה, דגש על נשים כאוכלוסייה שלא יודעת עברית, שרק שותה, ורמז שאותה רוסיה בכלל לא בתולה".  

נטע ברזילי (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)
נטע ברזילי (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)