נראה ששרת החינוך, ד"ר יפעת שאשא ביטון, דווקא יודעת לשמור על עצמה היטב מפני הקורונה. לפי דיווחים שהגיעו לליאורה, עובדות המטבח בישיבות הקבינט הביטחוני במשרד ראש הממשלה יודעות היטב מהן ההנחיות של עוזרות השרה. לדוגמה, איך להגיש לה את הקפה. אז ככה, דעו לכם שהיא דורשת שהכוס תהיה מצופה בניילון נצמד וכן שכוס נוספת תכסה את פתח הכוס המלאה. אפס סיכוי שמישהו ינשום על הכוס.

ד"ר שאשא ביטון, האם אלה ההנחיות שלך גם למורים בחדרי המורים במערכת החינוך, שם המורים והמורות אלופים בכוסות התה והקפה?
מטעמה של שאשא ביטון ביקשו לא להגיב.

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
שרת החינוך יפעת שאשא ביטון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

> התביעה שהגישה אשת העסקים רות עופר, אשתו של הטייקון יולי עופר ז"ל, על סך שני מיליון שקל לבית משפט השלום בבת ים נגד שישה דיירים ונגד נציגות ועד הדיירים במגדל היוקרה, סיטי טאוור ברמת גן, בעילת לשון הרע, הסתיימה בהתנצלות ללא תמורה כספית. עופר טענה כי במסגרת סכסוך על מקרקעין עשו לה דיירי הבניין "שיימינג" בקבוצות הוואטסאפ, לקחו את הדין לידיים ופרסמו עליה שקרים. השופט עזריה אלקלעי קבע: "זו מהומה על לא מהומה", והציע לסיים את הפרשה בהתנצלות של דיירי הבניין. ואכן כל הצדדים הסכימו לפשרה המוצעת ולנוסח ההתנצלות: "הנתבעים מתנצלים בזאת בפני הגברת רות עופר על דברים בלתי נאותים שנכתבו במועדים שונים בקבוצת הוואצאפ בכל הקשור והם מודיעים כי לא הייתה להם כל כוונה לפגוע בה וכאמור שהם מתנצלים בפניה מאחר ונפגעה מהדברים והם חוזרים בהם מהדברים שנכתבו״.

גיא נאמן, בא כוחה של רות עופר, מה תאמר?
"התביעה הסתיימה בהתנצלות כלפי הגברת עופר בשליחה למאות דיירים ויותר לאור הדיבה שבוצעה כלפיה״.

עו"ד ציון בהלול, נציג ועד הדיירים, בסופו של דבר התנצלתם?
"פסק הדין ניתן בהסכמה והוא מדבר בעד עצמו. לעומת הסעדים שהתבקשו בכתב התביעה שני מיליון שקל".

> איש העסקים עמוס לוזון בנה בית לאירית רחמים ממש לידו בארסוף.

אירית רחמים, עמוס לוזון (צילום: אור גפן)
אירית רחמים, עמוס לוזון (צילום: אור גפן)

> המזל והאומיקרון לא ממש האירו פנים לניקול ראידמן: "התבטל לי מופע בסילבסטר אצל איש עסקים רוסי, עקב זה שאיחוד האמירויות הוכרזה כמדינה אדומה. הפסד של סכום נכבד. זה היה אמור להיות עם הזמר היווני סאקיס רובס".

> שופט העליון בדימוס חנן מלצר, נשיא מועצת העיתונות, הגיע לישיבת ועדת הכספים של המועצה ברביעי שעבר ובמהלכה הודיע לחברי הוועדה שהשתתף יום קודם לכן בחתונה של עובדת בבית המשפט העליון, ושם התברר שחלק מבני המשפחה חולים בקורונה. כמה שעות לאחר מכן כבר הודיעו לו שהוא נדבק, והוא דיווח למשרד הבריאות, שמצדו שלח הודעות התרעה לכל המשתתפים בישיבה, שכולם, אגב, יצאו שליליים.

מלצר, גם העליונים נדבקים?
"בעת הישיבה הנ״ל הודיעו לי כי בחתונה שבה השתתפתי מספר ימים קודם לכן, נמצאו מאומתים לקורונה. מיד מסרתי על כך למשתתפי הישיבה שישבו כולם בריחוק זה מזה ומחיצות פרספקס הפרידו ביניהם, בנוסף לחלונות פתוחים, ונתתי להם ברירה להפסיק את הישיבה. לאחר הישיבה עשיתי בדיקת PCR ונמצאתי חיובי, ולפיכך יידעתי מיד את כל משתתפי הישיבה על כך. כולם עשו בעקבות זאת בדיקות PCR, ויצאו, לשמחתי, שליליים. אני מרגיש טוב ואמור לצאת מהבידוד אליו נכנסתי בסוף השבוע".

חנן מלצר (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)
חנן מלצר (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)