איזה מזל שהשמיים נפתחים, כך לא נוכל לפספס את האירוע הגדול של 2022, שיתקיים ב־16.1 בעולמיא ירושלים - יום הולדתו ה־70 של המיליארדר מיכאל צ'רנוי. על הפרק: רכבת אווירית של אורחים שיגיעו לישראל מרחבי העולם, כמובן לפי מדד האומיקרון הצפוי. אורח הכבוד אמור להיות לא אחר מהבסטי, שר האוצר אביגדור ליברמן, שכנראה יהיה הדובר המרכזי. בת הזוג, נכון לעכשיו, סוזי רובין, כבר מלקטת בימים אלו בגדים כדי להפציץ בערב הגדול. אגב, הבת הבכורה של צ'רנוי, רינה, מארגנת האירוע, לא הזמינה את הבנות מהנישואים השניים - אלינה וסטפני, ואת הילדים מהנישואים השלישיים לניקול ראידמן - מישל וריצ'ארד.

מיכאל צ'רנוי, רינה צ'רנוי וסוזי רובין סירבו להגיב.

ניקול ראידמן, מיכאל צ'רנוי (צילום: רפי דלויה)
ניקול ראידמן, מיכאל צ'רנוי (צילום: רפי דלויה)

> העיתונאי אמיר זוהר, שחשף בשישי בבוקר את פרשת השוד הנועז בכספות ברחוב אחד העם בת"א, זעם כשראה את ערוצי הטלוויזיה מפמפמים את הסיפור כאילו קיבלו אותו מהמשטרה, שמצדה לא הוציאה כל הודעה על השוד המרתק. במוצ"ש, כשברהנו טגניה חזר שוב על הדברים, זוהר שלח לו מסרונים כועסים במיוחד.

זוהר, הוא ענה?
"נראה לי שברהנו נדבק במחלת ההתנשאות ממנה סובלים כתבי המהדורות בטלוויזיה".

טגניה לא מסר תגובה.

ברהנו טגניה (צילום: יח''צ)
ברהנו טגניה (צילום: יח''צ)

> היום (שישי, 13:30) ייערך מופע ההתרמה למען הזמרת מירי אלוני. בין השאר יופיעו ליאור סושרד, אדיר מילר, אסי כהן ורותם אבוהב. שבת שלום.

> יוסי דהן, יו"ר ונשיא חברת אלדן, ואליהו גרידיש, נשיא קבוצת אי.וי. מוטורס, חתמו הסכם להקמת מיזם משותף לשיווק רכבים חשמליים מתוצרת JAC ו־LEVC בסניפי הרכב של אלדן.

> במשפחת אקרשטיין דוחים את בת המצווה של הילדה, ליבי. האם, ענת: "לאור התחלואה בשכבה של בתנו ומתוך אחריות חברתית ודאגה לשלום האורחים החלטנו לדחות את האירוע. טרם הוחלט התאריך החלופי".

> קרן דרורי, שלא אהודה במיוחד בדרום ת"א לאור תפקידה כעורכת דין לזכויות אדם במשרד תומר ורשה, ובן הזוג עומרי קדם, איחדו כתובות.

דרורי, התקדמת עם קדם?
"איני מכחישה ואיני מאשרת בשלב זה".