לפני כשבועיים ביצת הבידור הישראלית עברה טלטלה לאחר שדווח כי הזמר אייל גולן ואשתו דניאל גרינברג החליטו להתגרש לאחר זוגיות של שלוש שנים בה התחתנו והביאו לעולם שני ילדים - מיאל בת השנה וחצי ורון בן השלושה חודשים. שמועות על משבר ביחסים, פרידות ואפילו גירושים אפפו את השניים לאורך נישואיהם הקצרים, אלא שאין עשן בלי אש והשניים אכן נפרדו. 

לאחר שבסוף השבוע האחרון דניאל גרינברג ארזה את חפציה ועברה להתגורר בדירתה החדשה ברחובות, באותו הבניין בה מתגוררת אחותה קארין, היום (ראשון) הגיעה לבית המשפט יחד עם אייל גולן, שם חתמו על הסכם הגירושים הרשמי. גרינברג שיתפה בתמונה שלה עם גולן, שם הם מתחבקים ומחייכים, כשמאחוריהם שערי בית המשפט לענייני משפחה בראשון לציון.

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גרינברג כתבה: "אני יודעת שלרובכם זה מוזר, וגם לנו האמת. היום אייל ואני חתמנו על צעד נוסף ואנחנו עדיין מחובקים, חברים ואוהבים. פרידות זה לא דבר פשוט ובטח שלא גירושים אבל אנחנו נמשיך להיות חברים קרובים עבור הילדים שלנו כי הם כל העולם שלנו ולמענם נעשה הכל. בחרנו לשתף אתכם על מנת לשלול שיח לא מדויק כזה או אחר על חיינו האישיים וכמו דף פתוח - זאת המציאות שלנו". 

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)