סמסו מזל טוב לשורד ולכדורגלן אוהד בוזגלו שציין עשור חדש לחייו, כשחגג יום הולדת 40. ואיזו מתנה העניק לעצמו בוזגלו לרגל יום הולדתו? רכב טסלה חשמלי יוקרתי. בוזגלו שדיבר לא פעם על המצב הכלכלי הקשה אליו נקלע, רכש לעצמו את המתנה שרצה. בפוסט שהעלה ברשתות החברתיות סיכם את 40 שנות קיומו.

"ואוו אני בן 40 היום. יש משהו מבוגר במספר הזה. תמיד הייתי בוגר לגילי מצד אחד וילד נצחי מצד שני  וזה הופך את חיי לסוערים ומלאים גיל זה רק מספר ולא קלישאה, גיל לא מאפיין, מה שמאפיין אותך זה הגישה וההתנהלות, מה שתשדר לבפנים ולבחוץ זה מי שאתה. אני לא עשיר ואפילו לא אמיד אבל אני חי כמו שמיליארדרים לא חיים".

עוד הוסיף בוזגלו: "כל שניה בחיים האלה אני עושה מה שאני אוהב מאוהב בילדים שלי, אוהב את המשפחה שלי, אוהב את הקרובים אליי, אוהב את החיים שלי, אוהב את מי שאני וגם את הדמות שלי והכי חשוב אוהב את החיים. חיים פעם אחת וצריך לעוף על החיים, כל רגע בפול ווליום, להגשים לעשות ולממש. אני לא מבזבז את הזמן היקר של החיים בחששות/התלבטויות/חישובים/חשבונות. אני משיג את מה שאני רוצה בגלל גישה נכונה לחיים ולא בגלל כסף, רציתי טסלה חדשה... וואווו איזה רכב וואוו".

אוהד בוזגלו (צילום: מיכה לובטון)
אוהד בוזגלו (צילום: מיכה לובטון)