טהוניה רובל הודיעה היום (שלישי) כי היא תגיש תביעת דיבה כנגד דולב סאלם, בת הזוג של הגרוש שלה, יניב בן משה. ההודעה של זוכת "האח הגדול" מגיעה לאחר שטענה כי סאלם הכפישה אותה וסיפרה עליה שקרים.

כאמור, יניב בן משה, הגרוש של טהוניה רובל, לא נח לרגע בניסיונותיו להוכיח את חפותו, אחרי האשמות הקשות של אם בתו וגרושתו בחדשות 12. בן משה כידוע פרסם ברשתות החברתיות סרטון עימות של זוכת "האח הגדול", בו נראית טהוניה מאיימת עליו כי תוציא לו צו הרחקה אם לא ייצא מהבית תוך עשר דקות, בזמן שהוא יושב רגוע ושקט על הספה.

אלא שיממה אחרי שהסרטון הופץ והתפרסם בכל המדורים, בן משה התחרט והסיר אותו, לטענתו כי זה יצר שיח אלים בתגובות. לאחר מכן העלה את הסרטון מחדש, אבל הפעם של חיקוי לסרטון המקורי, כשאת רובל מגלמת זוגתו הטרייה של בן משה, דולב סאלם, ואת הגרוש מגלם בן משה בעצמו.

תגובת עורך דינה של טהוניה רובל; אדיר מזוז: "על אף ששולחתי בחרה שלא להזכיר, אף לו ברמז, מיהו בן הזוג איתו הייתה במערכת היחסים מתעללת, בחר מר יניב בן משה לחשוף כי מדובר בו, ואף הגדיל לעשות והחל לחשוף סרטונים אשר יש בהם כדי להעיד על התנהגותו הנלוזה כלפיה. ואם לא די בכך, זוגותו הנוכחית של מר בן משה מפזרת רפש ושקרים העולים כדי לשון חמורה וזאת מעל לכל במה אפשרית, ואנו מצירים על כך שערוצי התקשורת נותנים יד לטענות חסרות שחר אלו ומשמשות כלי לפגיעה בשמה של שולחתי, אשר הביאה את המקרה האישי שלה בתקווה להציל את האישה הבאה ממערכת יחסים מתעללת. אל לנו לשכוח כי לבני הזוג יש ילדה משותפת, ובשל כך, בכדי להמנע ככל שניתן מפגיעה בה, שולחתי מבקשת שלא לשטוח טענותיה באמצעות גופי התקשורת. על אף האמור, שולחתי לא תשלים עם השקרים וההכפשות המתוארות ותוגש תביעה בימים הקרובים".