המאסטרו, צביקה פיק, ממשיך להתאושש ועובד בימים אלה על מופע חדש.
פיק, ברכות. הוא ישודר בלייב בתחנת הרדיו שלך?
“כשיהיה מוכן, נדבר".

צביקה פיק (צילום: זוהר שטרית)
צביקה פיק (צילום: זוהר שטרית)

>בשולי בהלת האומיקרון. גם מסיבת יום ההולדת של האמרגן ישראל בונדק, שהייתה אמורה להיות רבת־משתתפים ואומנים, הוכרעה בשל השפעת הקשה שבה לקה בונדק.
בונדק, החלמה מהירה.
“נכון. דחיתי עקב מחלת השפעת שארכה עשרה ימים, שבהם מכאבים טיפסתי על הקירות והתקרה. אני נכנס ל־66 ומרגיש 35, אפילו פחות. בקיצור, אני עוד ארבע שנים בן 70. קולטת? בשנה הבאה אני הולך ל'נינג'ה ישראל'".

ישראל בונדק (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)
ישראל בונדק (צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

>המשורר והח"כ לשעבר, עו"ד עקיבא נוף לא איבד את החוש הלירי וחיבר מקאמה על כך שהחליק ונגרמו לו שברים בכל חלקי גופו. “משטח שַׁיִשׁ פַלְצָנִי, במבוא למגדל התאומים ברמת גן, חָמַד את גָּבִּי וגרם לי להחליק אֵליו, לכל אורך גבי. המפגש הזה הניב שברים בעצמות הגב התחתון ובצלע, וּמַשְׁבִית אותי למספר שבועות עד לאיחוי השברים ולְשוֹך הכאבים הנגרמים בכל תזוזת גוף. והרי אני ב־hold. מקווה כי יהא קצר. ‘נא להימנע מביקורי תנחומים'".
עו"ד נוף, בקרוב האלבום?
“מסתבר כי יש לי חוט שדרה. יש לי שברים באזור עצם הזנב, המזכירים לי בכל צעד וניע, תזכורת מייסרת כי האדם מוצאו מן החיה, בעלת זנב, אשר פעם התנועע, ועכשיו מביא אותי לעצירה מוחלטת של כל פעילות ותנועה, עד לאיחוי העצמות, בתקווה כי יהיה קרוב. מסקנתי היא - לא לפסוע על שיש. מה רע בזיפזיף טבעי, או ב'משתלבות' מחוספסות תוצרת הארץ?".

 >התינוק המצודד בסרטון הפרסומת של סימילאק הוא לא אחר מאשר עידו, האחיין של הזמרת שרית חדד. גם דויד, הבן של לבנה זוהרים, לוהק לדגמן חיתולים.