השורדת אודליה סויסה עלתה לכותרות בשבועות האחרונים בעקבות גירושיה מבן זוגה ב-13 שנים האחרונות, אבי סויסה. כזכור, לפני כחודש הגיעה סויסה עם הגרוש הטרי לרבנות, שם חתמו על הסכם גירושים. אלא שבשבוע האחרון סויסה מתמודדת עם שמועות שרצו ברשת על כך שלאחר גירושיה היא החלה לצאת דווקא עם אישה.

בתקשורת פורסמו אייטמים אנונימיים על כך שכוכבת ריאליטי מצליחה, שנפרדה מבן זוגה, החלה לצאת עם אישה ותגובות האנשים ברשתות החברתיות הדביקו את שמה של סויסה לסיפור. סויסה החליטה לא להתעלם מהנושא ובסשן שאלות ותשובות באינסטגרם החליטה לענות בלי פילטרים. 

אודליה סויסה, אבי סויסה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אודליה סויסה, אבי סויסה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

סויסה נשאלה: "את לסבית?", והשיבה: "הבנתי שזה נושא השיחה עליי. צר לי לאכזב, אבל אני לא לסבית!! שימשיכו לדבר ולדבר ועוד לדבר, קפצו לי, תודה!". עוד נשאלה בהקשר לנושא: "גרושך יצא מהארון?", והשיבה: "תקשיבו מה נסגר? שחררו ותנו לאנשים לחיות את החיים שלהם. יצא? לא יצא? זוגיות, לא בזוגיות? איףףף". אודליה נשאלה גם על הקהילה הגאה וענתה: "אני בעד שכל אחד יחיה את החיים שלו כמו שהוא רוצה. העיקר שיהיה מאושר. אני לא נגד לסביות ולא הומואים. יש לי חברים מגוונים ואני שרופה עליהם ואוהבת אותם מאוד! אני אוהבת את כולם ומקבלת ולא משנה מי ומה הם". 

אודליה סויסה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אודליה סויסה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)