עובדת שעבדה במעון הרשמי של ניקול ראידמן בהרצליה פיתוח כמנקה והשתכרה משכורת רעב של כ־40 אלף שקל לחודש, לא כולל שעות נוספות, פוטרה לאחר כשלוש שנות עבודה, לאחר שלא עברה בהצלחה את בדיקת הפוליגרף השגרתית שמבצעת ראידמן לכלל עובדיה כנוהל קבוע פעם בשנה. אף על פי שקיבלה את מלוא הפיצויים המגיעים לה כחוק, החליטה העובדת לתבוע מראידמן חצי מיליון שקל בבית משפט לענייני עבודה, אך התביעה נדחתה, והעובדת גם נדרשה לשלם לראידמן את הוצאות המשפט.

ראידמן, אני יכולה להיות המנקה שלך?
“לדעתי גם את לא תעברי את מבחן הפוליגרף שלי".

ניקול ראידמן (צילום: עמרי סילבר)
ניקול ראידמן (צילום: עמרי סילבר)

> המושב האקסקלוסיבי רשפון מתהדר בשני תושבים מיוחסים חדשים. הראשון: גיא בן ארצי, אחיינה של שרה נתניהו, איש הייטק שרכש נחלה המוערכת ב־40 מיליון שקל. השני הוא גיגי לוי־וייס, שותף מנהל בחברת ההשקעות NFX.

לוי–וייס, גיזת הזהב?
“אני ממש לא בן אדם של פרסום ואין לי מה להגיד. תודה".

גיא בן ארצי סירב להגיב.

> לרונית רייכמן, גרושתו של דן להט ותמיד הבת של פרופ׳ אוריאל רייכמן, מייסד המרכז הבינתחומי בהרצליה (אוניברסיטת רייכמן), יש אהבה חדשה עם מישהו צעיר ממנה בכמה שנים טובות.

> יוסי טייב, שחזר השבוע לכהן כח״כ בש"ס בעקבות התפטרותו של דרעי, נצפה כבר לפני חודשיים רוכש שלוש חליפות בחנות בירושלים לטובת הופעותיו בכנסת.

> חבר מועצת העיר תל אביב-יפו, מפיק־העל מוטי רייף, החליט לאגד את כל האנקדוטות של סיפור חייו והתחיל להעביר הרצאות לקהל הרחב.

רייף, ליאורה יכולה לדעתך לפתוח בקריירת דוגמנות?

“ליאורה מוזמנת להגיע כאחת האדם לאחד ממבחני הבד הקרובים, והסלקציה תהיה בהתאם. כמו שאומרים בעברית, דונט קול אס, ווי'ל קול יו״.

מוטי רייפ (צילום: תם מרשק)
מוטי רייפ (צילום: תם מרשק)