הנה מה שלא ראיתם ב"אקס פקטור": המתמודד מיכאל בן דוד עלה לבמה ושר את “אמור שלום" של שוקולד מנטה מסטיק. בין השופטים בפאנל היה גם הזמר משה פרץ, שזכה למבטי חיבה משונים מכיוונו של בן דוד. כשסיים בן דוד את הנאמבר, הוא החליט ללכת צעד אחד יותר מדי, כרע ברך מול פרץ ההמום ושאל “התינשא לי?". בהפקה כמובן גנזו מיד את הקטע המדובר.

מרשת 13 ביקשו לא להגיב.

מיכאל בן דוד (צילום: נוי דקל)
מיכאל בן דוד (צילום: נוי דקל)

> חיליק כהן, הרקדן והכוריאוגרף שעלה לתודעה לאחר שנכשל בתוכנית הריאליטי “אקס פקטור", מספר שהוא רעב ללחם ואוטוטו הופך להומלס. האודישן של כהן נחרט בזיכרונם של רבים מפני שאחרי הביצוע הוא “זכה" לתגובות וביקורות קשות מצד השופטים, שאותן התקשה לקבל.

כהן, עד כדי כך?
“כן. אין לי כסף לתרופות, ואני רעב״.

> ועוד פקטור מהתוכנית. סימה מנשה, אחותה של הזמרת לינט, פתחה קבוצת פייסבוק לתמיכה באחותה, שהודחה מהתוכנית.

מנשה, צלילים צורמים?
“יותר טוב שאני לא אדבר, כי אלה יהיו דברים מאוד קשים״.

מה עם אמא שלך, לאה, שהייתה שרה עם לינט?
״לצערי, אמא שלי לא במצב בריאותי שבו היא יכולה לדבר״.

> אם האומיקרון ופרופ׳ זרקא יאפשרו, מועדון הדאנג'ן בתל אביב, הבית של חובבי סצינת ה־BDSM, הסאדו־מאזו, יתחיל לחגוג במרץ הקרוב 20 שנות פעילות כואבת.

עו"ד גיא הדר, מהפעילים הבולטים, יכאב לכם אם לא תחגגו?
“קשה מאוד לתכנן במצב הנוכחי. היומולדת עצמו הוא בנובמבר. התכנון הוא לעשות שלוש מסיבות גדולות השנה: במרץ - ביומולדת של עמוס לוי, המייסד והבעלים, להשיק את הקמפיין של העשרים שנה. עוד מסיבה בקיץ ביולי או אוגוסט, ואז היומולדת עצמו בנובמבר. יהיו לי עוד פרטים במהלך פברואר. צריך לזכור, הדאנג'ן הוא המועדון הכי ותיק בתל אביב".