החיים של הזמרת ג'נט ג'קסון ידעו הרבה הצלחות וכישלונות, עליות ומורדות אבל תמיד יזכרו אותה בתור אחותו של הזמר המנוח הנודע מייקל ג'קסון - לטוב ולרע. בסדרה תיעודית חדשה על חייה הכוכבת בת ה-55 מספרת לראשונה איך ההאשמות נגד אחיה בגין הטרדות מיניות כלפי ילדים השפיעו על הקריירה שלה, והאם היא מאמינה שהם באמת התרחשו.

ג'קסון נזכרה איך בשנת 1993 הייתה מאוד קרובה לחתימה על חוזה של מיליונים עם חברת המשקאות קוקה קולה, כשהתלונה הראשונה נגד אחיה מייקל הופיעה. התאגיד התקשר וביטל את המשא ומתן לחתימה על החוזה. כשנשאלה האם ההאשמות כלפי אחיה השפיעו על הקריירה שלה ענתה "ברור, אחי בחיים לא עשה את הדברים האלו אבל איכשהו הפכתי מיד לשותפה לפשע". 

ג'נט ג'קסון (צילום: Kevin Winter.GettyImages)
ג'נט ג'קסון (צילום: Kevin Winter.GettyImages)

כשנשאלה על ידי המראיינים האם ולו לרגע אחד האמינה שהאשמות נכונות ענתה: "בחיים לא. אני מכירה את אח שלי. לא היה בו את הצד הזה. אני וכל המשפחה שלי עמדנו לצידו של מייקל בכל רגע". למרות כל השליליות הציבורית שהקיפה את מייקל, ג'נט זוכרת איך העיניים של כולם היו גם מופנות כלפיה. "זה היה מתסכל מאוד עבורי", אמרה והוסיפה "אבל אי אפשר לתת לזה לעצור אותך, וזה מה שעשיתי. ממשיכים לנוע קדימה. רק רציתי להיות שם בשבילו ולתמוך בו כמה שאני יכולה".

מייקל ג'קסון (צילום: רויטרס)
מייקל ג'קסון (צילום: רויטרס)