המגישה והשחקנית יעל בר זוהר גילתה לצערה בחמישי האחרון כי היא חיובית לנגיף הקורונה. הבשורה המצערת הגיעה בטיימינג הכי מבאס, רגע לפני שהייתה אמורה להתייצב  באירוע השקה למותג חדש של vichy לו היא משמשת פרזנטורית ונאלצה לבטל את הגעתה, כמו כן ביטלה יום צילומים צפויים לעונה החדשה של ״רוקדים עם כוכבים״. אבל הגרוע מכל, נאלצה לחגוג את יום הולדת ה- 42 שנערכו אתמול, כשהיא לבדה בביתה כשהיא בבידוד.

בתכנון המקורי, משפחת זוארץ הייתה אמורה לנסוע לחופשה משפחתית בצפון הארץ פלוס ביקור בחרמון המושג, אלא שהקורונה שיבשה להם גם את החופשה המשפחתית. זוארץ לא רצה לאכזב את הילדים ויצא איתם בלי יעל לחופשה בצפון הארץ המושלגת וכדי למנוע הדבקה בקרב בני הבית, הוא גם העביר את הלילה בבית הוריו. אם לא מספיק שבר זוהר נאלצה לחגוג לבדה היא גם נאלצה להסתפק בתמונות של בני משפחתה נהנים בלעדיה. 

גיא זוארץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
גיא זוארץ (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הבוקר (ראשון) העלתה פוסט בו כתבה: "יומולדת בצל הקורונה/בבידוד .. אין ספק את היומולדת הזאת לא אשכח…אבל ,עדיין ולמרות הסיטואציה המבאסת והמורכבת- גיא והילדים הנשמות שלי הצליחו לרגש אותי. הברכות הכתובות, האהבה הצליחו לחדור גם את חומת הבידוד ולחדור עמוק לליבי. להודות על מה שיש..ולראות את חצי הכוס המלאה תמיד".