גל ההתייקרות שנכנס לתוקף הלילה גרם למנחה "הצינור", גיא לרר, לצאת במתקפה נגדו ובפרט כנגד המחירים המופקעים של "אסם". כחלק מהמתקפה, לרר מוביל מהלך של חרם צרכני בעקבות העלאת המחירים הגבוהים של הפסטות. כעת, נראה כי יש מי מסלבס ארצנו שמצטרפים למהלך של העיתונאי המפורסם.

כחלק מפעולות הסלבס בלטה פעולתו של אלי פיניש שהעלה לרשתות החברתיות סרטון הומוריסטי שלו בסופר כשהוא נפרד בדמעות מפסטה של אסם. בנוסף לפיניש, יואב אליאסי או בשמו המוכר "הצל", פרסם ברשתות החברתיות תמונה שלו בסופר עם עגלה ורשימת קניות שהכינה לו אשתו ובה כתוב לצד כל מוצר: "לא של אסם".

אם זה לא מספיק, כוכבת "האח הגדול" ירדן אדרי שיתפה בתחושות הקשות שלה על החיים היקרים בישראל וכתבה: ״שברתם לנו את הצורה, כמה כסף אתם רוצים עוד לקחת, איפה החזירות שלכם תיעצר, כמה מיליונים לכיס אתם עוד רוצים? להרוויח חמישים אחוז יותר? יש זוגות צעירים שיגורו אצל ההורים עד גיל 40, כי לקנות דירה כאן אי אפשר, שברתם לנו את הצורה אין מעמד ביניים, יש עשירים ויש עניים״. עוד הוסיפה וכתבה ״נייר טואלט עולה כמו סושי, מת העולם. רק כסף כסף כסף, מלא כסף, כולם רוצים רק כסף״.

ירדן אדרי כנגד גל ההתייקרות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ירדן אדרי כנגד גל ההתייקרות (צילום: צילום מסך אינסטגרם)