מערכת היחסים בין טהוניה רובל ובעלה לשעבר יניב בן משה ידעה לא מעט טלטלות, האשמות ודרמות בשבועות האחרונים והבוקר הגיע מידע שלרגע הצליח לטלטל גם אותנו. בשעות הבוקר הגיעה למערכת TMI הודעה, שטענה כי בן משה, הגרוש של רובל ערך בדיקת אבהות במעבדה מיוחדת בחו״ל ותוצאותיה גילו כי יש אפס התאמה והוא אינו האבא הביולוגי של טליה, בתה של זוכת "האח הגדול".

לראשונה: טהוניה רובל מגיבה לפרשה הסוערת עם הגרוש ואב בתה - לחצו כאן

טהוניה רובל והבת טליה (צילום: רפי דלויה)
טהוניה רובל והבת טליה (צילום: רפי דלויה)

בהודעה שנשלחה לנו, וככל הנראה לגופי תקשורת אחרים צורפו טופסים מסודרים עם הפרטים המלאים של בן משה ופרטיהשל טליה רובל, ונתוני מעבדה של בדיקות DNA המציגים מצג שווא כאילו בן משה אינו האבא הביולגי של טליה. אלא שכמובן יצאנו לחקור את העניין במהרה וגילנו כי מדובר בפייק ניוז שמופץ ברשתות, עוד לא ברור על ידי מי ומה האינטרס שלו, נותר לנו רק לשער ולשמור זאת לעצמנו.

אז אם במקרה נתקלתם בהודעה ההזויה הזאת, שרצה בשעות האחרונות ברשת, מדובר בידיעה שקרית שאינה נכונה ואילו הטפסים שנשלחו מזוייפים.  

יניב בן משה מסר: ״זה מזויף ולא קשור אליי״.

תגובת עורך דינה של טהוניה רובל; אדיר מזוז: "במהלך הימים האחרונים אנו עדים לניסיון שפל להלך אימים על שולחתי, ולגרום לה לסגת מתביעתה המוצדקת, זאת בעזרת הפצה של בדיקת אבהות מזויפת לגופי תקשורת שונים. למותר לציין שמדובר בשקר וכזב, לא מיני ולא מקצתי. מטרת הפרסום היא אחת: פגיעה בשמה הטוב של שולחתי, הא ותו לא. למען הסר ספק, שולחתי לא תיסוג מתביעתה ולא תיכנע לפרסומים שקריים כאלה ואחרים, האמת תתברר בבית המשפט והדין ימוצה עם כל מי שידו בפרסום השקרי הזה או בפרסומים אחרים״.

בימים מאוחדים יותר. טהוניה רובל, יניב בן משה (צילום: ניר פקין)
בימים מאוחדים יותר. טהוניה רובל, יניב בן משה (צילום: ניר פקין)