בליכוד מספרים שח״כ מירי רגב בלחץ מההצטרפות המסתמנת של השופטת לשעבר אתי כרייף, בעיקר לנוכח הודעה שנשלחה השבוע בכל קבוצות הוואטסאפ של המפלגה בזו הלשון: "מספיק עם הצביעות. השופטת בדימוס אתי כרייף עדיפה על מירי רגב, שזרמה עם תקנות מרידור ונתנה יד לפסילה פוליטית של אנדריי אוזן ליו״ר הרכבת ודני בן לולו לרשות שדות התעופה ומינתה את גבי כנפו, האיש של גדעון סער. הפסקנו להיות פראיירים - הגיע הזמן לשינוי".
מטעמה של רגב לא הועברה תגובה.

אתי כרייף (צילום: קשת 12)
אתי כרייף (צילום: קשת 12)

>מרפסת תמימה למראה בבני ברק: אלי גפני, בנו ויד ימינו של האבא הח״כ משה גפני, שלומי פולק מבכירי יהדות התורה, יענקי קנייבסקי, נכדו של הרב והאיש שעל פיו יישק דבר במגזר, והפרשן הפוליטי ישראל כהן, ישובים לשיחה על טשולנט מהביל עם יועצו של רה״מ לשעבר, טופז לוק. כל הנוכחים, ברוח התקופה, השאירו את מכשירי הסלולר בחוץ מחשש להאזנות.

>הנשיא יצחק הרצוג הזמין השבוע ללשכתו בבית הנשיא בירושלים את חברו הטוב ב־20 השנה האחרונות, יצחק מויאל, יו"ר הסתדרות עובדי הבניין והתעשיות הנלוות. מויאל העניק להרצוג את ספרו, "אשרי האיש", המספר את תולדות משפחת מויאל הענפה מהילדות במרוקו ועד לעלייה וההצלחה בישראל. הרצוג התעניין מאוד בתולדות המשפחה והביע תמיכה בהידוק הקשרים הענפים של מויאל עם בכירי הממשל והכלכלה במרוקו.

>אוהד זליגמן, יו"ר קבוצת אי.וי. מוטורס, ואדוארד דורון, סגן נשיא הקבוצה, הרימו כוסית לרגל כניסת הרכבים חשמליים הראשונים של חברת JAC מסין לישראל.