כוכבת הפופ וזמרת השנה נועה קירל כובשת עוד פסגה בזירה הבינלאומית ומככבת בראיון מיוחד למגזין התרבות הבינלאומי PAPER שנוהג לסקר את הכוכבות הגדולות בעולם. קירל לקחה חלק בכתבה במגזין המשפיע בארה"ב החובק מיליוני עוקבים ברשתות החברתיות. בראיון החושפני נשאלה קירל על מילות השיר החדש שלה" Thought about that" המדבר על חיי הרווקות, דווקא עכשיו לפני יום האהבה.

"בחירות שלא הייתי מעלה בדעתי לעשות": יהונתן מרגי תוקף את האקסית נועה קירל - לחצו כאן

נועה קירל (צילום: אור גפן)
נועה קירל (צילום: אור גפן)

"אני אוהבת את המיטה לעצמי, לא זקוקה לאף אחד לידי, אני אוהבת את הספייס במקלחת" היא שרה ונשאלה על ידי המראיינת איך זה מתקשר לחייה האישיים. קירל סיפרה ואמרה "פתחתי את עצמי למערכת יחסים מבלי להבין עד כמה אני איהיה פגיעה, אם משהו יקרה בהמשך, גם אם אני זאת שסיימה את מערכת היחסים, את עדיין יכולה למצוא את עצמך שבורת לב. השיר הזה הוא תוצאה של אותם רגעים בהם צריך להרים את עצמך בחזרה, לקום מהמיטה ולהתקדם". ולא יכולנו שלא להבין כי מדובר באקס המיתולוגי הטרי יהונתן מרגי. עוד הוסיפה ואמרה "קשה למצוא בטחון פנימי אחרי שהיינו בזוגיות כל כך הרבה זמן".

למי שהצליח לפספס, את הוולנטיין שיחול מחר קירל לא תבלה לבד, אם כי לצידו של בן זוגה החדש, תומר הכהן שנכנס במהרה למשבצת החבר החדש שלה, זמן קצר לאחר שנפרדה ממרגי.

נועה קירל ותומר הכהן (צילום: צילום מסך יוטיוב)
נועה קירל ותומר הכהן (צילום: צילום מסך יוטיוב)