בחגיגות כניסת השנה האזרחית החדשה שיתפה אביבית בר זוהר ברשתות החברתיות שנמאס לה לספוג רוע והשפלות בתגובות הקשות ובידיעות שמתפרסמות בתקשורת, שלטענתה שופטות אותה על פי הניתוחים הקוסמטיים שהיא עברה, על הזוגיות שהיא מנהלת עם גבר שעוד לא התגרש, ועל היותה פליטת ריאליטי. עוד הוסיפה בר זוהר שהשנה זאת שנה של שינוי והיא לא תשתוק יותר ולא תהיה שק חבטות של אף אחד וכל מי שינסה להשפיל אותה ישלם על כך מחיר כבד.

כעת, בר זוהר מיישמת את הבטחותיה ומתכננת בימים הקרובים לחשוף בסדרת סרטונים בסטורי את כל האמת המכוערת לטענתה מאחורי התקשרות. לטענת בר זוהר התקשורת מעולם לא פרגנה לה, מעולם לא הציעו לה לככב בכתבת שער, ומעתה היא מתכננת לפרסם ברשתות החברתיות סודות אפלים של מאחורי הקלעים בעולם התקשרות.

אביבית בר זוהר וקווין (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)
אביבית בר זוהר וקווין (צילום: ניר פקין, באדיבות וואלה!)

לא עוד לוק יומי נוצץ וסרטונים המציגים את חיי הנהנתנות הטובים של בר זוהר, עם חופשות קסומות, אלא בר זוהר מתכוונת להציג את כל הסבל והרוע שהיא עוברת בעקבות פרסומים בתקשורת כשהיא בין היתר מתכוונת לפרסום האחרון על העסק החדש שלה לקוסמטיקה בבאר שבע שעל פי הדיווחים נסגר ארבעה חודשים לאחר ההשקה בעוד בר זוהר גורסת וטוענת כי מלכתחילה היה מדובר בחנות פופ אפ. 

אביבית בר זוהר מסרה: "תעקבו אחרי הפרקים בסטורי".

אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אביבית בר זוהר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)