בחודש פברואר, מציינים מדי שנה בארצות הברית את שבוע הסופרבול הידוע בחגיגות מוגזמות ושוות במיוחד לקראת הגמר הגדול של המשחק הלאומי של אמריקה, שיערך הערב (ראשון)  בקליפורניה. 

כחלק מאירועי הענק, הופיע ג'סטין ביבר ביום שבת ב"מרכז העיצוב פסיפיק" שבהוליווד והיה כנראה במצב רוח כל כך טוב שהוא אף הזמין חברים קרובים לאפטר פארטי סודי שקיים באחת המסעדות בעיר, אולם מה שקרה במקום כנראה יכול לספק חומר שלם לסרט מתח בנטפליקס.

ג'סטין ביבר בהופעה לפני הירי (צילום:  Vivien Killilea gettyimages)
ג'סטין ביבר בהופעה לפני הירי (צילום: Vivien Killilea gettyimages)

מיטב כוכבי הוליווד זרמו למסעדת "Nice Guy" שבמערב הוליווד לצפות בכוכב בהופעה אינטימית כשבין המוזמנים היו קנדל ג'נר, קלואי קרדשיאן, דרייק וליאונרדו דיקפריו, אולם לקראת השעה 02:45 לפנות בוקר נשמעו צרורות של יריות מחוץ למסעדה.

על פי דיווחים, ארבעה אנשים נפצעו בתקרית, מתוכם גם הראפר קודאק בלאק שנפגע ברגלו ופונה לבית חולים. לפי סרטונים שפורסמו ברשתות החברתיות, כל האזור שרר כאוס וצלמי פפראצי הצליחו לתעד את ביבר כשהוא מובל ברכב אל מחוץ למתחם וגם את דיקפריו מדבר בנייד מחוץ למסעדה.

View this post on Instagram

A post shared by Kutthroat Bill (@kodakblack)

המשטרה לא הצליחה לתפוס את התוקפים עדיין וגם מכיוונם של ביבר או שאר האורחים לא נמסרה תגובה רשמית, כשהזמר בעצמו פרסם סדרת סטורים מתוך המופע המדובר באינסטגרם הרשמי שלו. 

TMI שולחים החלמה מהירה לקודאק בלאק ופונים לג'סטין בנימה אישית- אין לך מה להתבייש, אנחנו פה לכל דבר. חיבוק, מילה טוב, חיבוק. באמת הכל.  

זה מה שקרה באמת: אשתו של ג'סטין ביבר מגיבה לסרטון שהסעיר את הרשת- לחצו כאן

View this post on Instagram

A post shared by Just Jared (@justjared)