הזמרת הצעירה נועה קירל סיימה תקופה והשתחררה אתמול משירותה בצה"ל והבוקר (שלישי) התייצבו שתי כוכבות לא פחות גדולות כדי להתחיל את שירותן הצבאי. הזמרת אלה לי להב התייצבה בבקו"ם תל השומר כשחצי שעה אחרי הגיעה הזמרת הצעירה אגם בוחבוט מלווה בפמלייה רצינית שכללה צוות הפקה ויח"צ, בני משפחתה ובן זוגה הלוהט בר ברימר.

השתיים, עוברות ברגעים אלה ממש שרשרת חיול ומשם יעלו על אוטובוס ויתחילו את הטירונות במחנה 80 כשבסיומה ימשיכו השתיים יחד לשירותם בלהקה הצבאית. אממה, רגע לפני שכל זה קרה, ומאחורי הקלעים והצילומים המחייכים של הזמרות המתגייסות, דרמה גדולה ומלחמת אגו התרחשה בין אנשיה של בוחבוט לאנשיה של להב.

אגם בוחבוט, בר ברימר (צילום: יח''צ)
אגם בוחבוט, בר ברימר (צילום: יח''צ)

ל-TMI נודע כי עופר מנחם איש יחסי הציבור של אלה לי להב רצה לספק תמונה משותפת של להב ובוחבוט לגופי התקשורת. רגע אחרי שלהב סיימה את הראיונות לגופי התקשורת לקח מנחם את להב לבוחבוט לטובת תמונה משותפת, אלא שזכה לסירוב מוחץ מטעמה של עדי יואל, המנהלת של בוחבוט, בטענה כי בוחבוט עסוקה ונמצאת כעת בראיונות. 

אלה לי להב (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)
אלה לי להב (צילום: באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור)

בין השניים נוצרו חילופי דברים קשים על האופן והדרך בה הדברים נאמרו, ומנחם עזב כועס את המקום עם אלה לי להב בלי תמונה משותפת של השתיים. רגע לפני שלהב נכנסה ללשכת הגיוס קראו לה סוף סוף מטעמה של בוחבוט לתמונה משותפת, אלא שאז איש היח"צ עופר מנחם סירב לתמונה ואמר שכבר מאוחר מדי.

מעופר מנחם נמסר: "מאחל הצלחה וגיוס קל לשתי הזמרות אלה לי להב ואגם בוחבוט. את ענייני עם עדי אנחנו נסגור בינינו"

עדי יואל מסרה: "עופר ואני חברים טובים, בשל לו"ז קצר וראיונות מרובים לא היה זמן לתמונות משותפות. השתיים יושבות יחד עכשיו בלשכת גיוס ואני מאחלת להן גיוס קל".