פרשת ההדחה מגלי צה"ל של השדר והפרשן יעקב ברדוגו ממשיכה לעורר הדים. העיתונאית נעמי לויצקי התגוללה על עמית סגל שסינגר על ברדוגו בלהט וציינה מקרה שאירע אי־שם בשנת 2008, כשהנחתה תוכנית טלוויזיה בערוץ הראשון. "אחת לחודש רציתי להזמין מראיין אורח שינחה איתי", היא כותבת.

"הזמנתי את עמית סגל להנחות והוא היסס. 'מי יקבע את נושאי התוכנית, את?', שאל. ‘מה פתאום', עניתי, 'שנינו נקבע ביחד, אתה שותף מלא'. 'לא יודע', אמר, 'אני צריך לשאול את אבא שלי, להתייעץ איתו. אבא שלי הוא היועץ שלי'. למחרת התקשר אליי עמית ואמר: ‘אבא שלי אמר לי לא לבוא לתוכנית שלך, את שמאלנית מדי! הרבה'".

עמית סגל, מה תגיד?
"אני די בטוח שאבא שלי לא אמר לי לא להופיע עם מישהי בשל שמאלנותה, כיוון שהוא שידר כל חייו לצד שמאלנים, כולל זהבה גלאון. אם אינני טועה הוא אמר לי שאין טעם להופיע בתוכניתה כי היא משעממת".

נעמי לויצקי, סגל טוען כי הדברים לא נכונים וכי למיטב זיכרונו אביו ייעץ לו לא להופיע בתוכנית כי היא משעממת.
"הדברים נכונים לגמרי, זה בדיוק מה שעמית אמר לי אז, ממש באלה המילים. זה לא משהו ששוכחים".

עמית סגל (צילום: יוסי אלוני)
עמית סגל (צילום: יוסי אלוני)

> האישה והאגדה יעל דיין חגגה יום הולדת 83 סולידי בשבת האחרונה עם חברים ובני משפחה שהתקבצו בביתה ופצחו בשפע ברכות. ההתרגשות הייתה גדולה, והרבה דמעות של שמחה והתרגשות זלגו שם מהרבה עיניים.

ד"ר רחלי שיאון־שריד, הבת, מזל טוב.
"אכן חגגנו יום הולדת 83 מרגש במיוחד לאמא ובירכנו אותה והודינו לה על הכוח שהיא נותנת לכל אחד ואחת מאיתנו יום־יום, בעוצמה שלה ובדוגמה האישית שלה".

יעל דיין (צילום: רמי זרגנר)
יעל דיין (צילום: רמי זרגנר)