הראיון של דניאל גרינברג אמש ב"חדשות סוף השבוע" בערוץ 2 הצליח לעורר הדים רבים בתעשיית הבידור, והביא עמו ביקורות רבות לטוב ולרע לאחר שחשפה כוכבת הריאליטי לשעבר בגלוי את הנישואים הקשים לזמר המפורסם במדינה, אייל גולן. גרינברג זכתה הבוקר לתמיכה מכיוון לא צפוי, כשהמעושרת ניקול ראידמן השוותה את נישואיה וגירושיה ממיכאל צ'רנוי לזוגיות של גרינברג וגולן.

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אלוני מור)

ראידמן שדיברה לא פעם בראיונות כי חוותה זוגיות קשה ומתעללת לכאורה מאב ילדיה והודתה שהיא מצטערת שלא עזבה מיד אחרי הלידה. ראידמן ששוהה בימים אלה בפריז, צפתה בראיון של גרינברג ולאחר שהדברים הציפו אותה בזכרונות פרטיים כתבה: ״אני לא מכירה אותך אבל אני מעריצה אותך" כתבה ראידמן לגרינברג "לי לקח הרבה יותר שנים לעשות את מה שעשית מהר ומדויק. גם אני רציתי שילדיי יהיו מאותו אבא, טעיתי ובזבזתי שנים בלנסות לשנות ולהציל לחינם. התתרגשתי לראות אותך, מאוד מבינה אותך וליבי איתך. את דוגמא להמון נשים שלא צריכות לבזבז את החיים שלהן, ולהבין מהר מה לא נכון עבורן, לקום וללכת. מאחלת לך אהבה אמיתית וכנה, מאחלת לך את מה שאני מאחלת לעצמי, תפרסי כנפיים, ועופי על החיים, אני כאן בשבילך״.

ניקול ראידמן (צילום: ארן חן צלמים)
ניקול ראידמן (צילום: ארן חן צלמים)

מאידך, נראה שג'ודי ניס מוזס לא כל כך אהבה את הראיון של גרינברג, ובחרה דווקא לתקוף אותה ולבקר אותה על ההחלטה להתראיין וכתבה: "צפיתי בראיון וזו הייתה זריקת אשפה מסיבית בכמויות ענקיות על האדם שהייתה נשואה לו. בא כבר להקיא מכל האנשים שלא ממש עשו משהו משמעותי בחייהם ואני עוד עדינה. שמתחתנים, עושים ילדים ואז מתגרשים וצריכים לקדם איזה מוצר ומטנפים על ההורה של הילדים שלו. אם אייל כזה זבל למה החלטת לעשות עם זבל עוד ילד? איזו אישה רוצה שאבא של הילדים שלה יהיה פיסת אשפה כפי שבחרת לתאר את בעלך לשעבר. האם החליף חברים לפני החתונה? למה התחתנת עם מישהו שכל מי שמכיר אותו יודע שהוא לא היה ולא יהיה מונוגמי? את לא גולד דיגרית? נו באמת. לא מכירה אותך ואני גם לא חברה של אייל. פשוט דוחה אותי שכדי לקבל פריים טיים לקדם מוצר שילמת בטינוף על מי שהיה בעלך עד לפני דקה".

ג'ודי ניר מוזס (צילום: אור גפן)
ג'ודי ניר מוזס (צילום: אור גפן)