כמעט שנה לאחר שהצטלמה בפעם הראשונה לקמפיין ההלבשה התחתונה של חברת "טריומף", קורין גדעון חוזרת על הסט רגע אחרי שבישרה לעולם כי היא ובעלה חילי סורוצקין מצפים לבייבי שני. כשהיא בתחילתו של השליש השני להריון, וכשהיא עוד לא בטוחה מה מין העובר שבבטנה והאם אלונה בתה תהיה אחות גדולה לתינוק או תינוקת, גדעון התייצבה במלון אינדיגו בתל אביב לשיחה צפופה על ילדים, דימוי גוף וכמובן שיצאנו לבדוק היכן צפויה להתרחש הלידה המרגשת. 

קורין גדעון (צילום: קובי שרביט)
קורין גדעון (צילום: קובי שרביט)

קורין איזה הפתעה עוד הריון, בדיוק חגגתם יום הולדת לאלונה, איך התחושות?
"נורא מרגש באמת לא מעכלים, זה יהיה הפרש קטן אבל אנחנו מאוד שמחים ומאושרים וזו ברכה ורק אושר".

אי אפשר לשכוח מסערת החלון במחלקת היולדות בשנה שעברה, מה יהיה בלידה הבאה? תלדי במקום אחר או שתנסי לעשות חוויה מתקנת?
"אני עוד מאוד רחוקה מלחשוב על הלידה, יש לי עוד דרך ארוכה. קודם כל שהכל יעבור בשלום ובסדר ומה שיהיה הכל לטובה. בטוחה שהכל יסתדר במה שלא אבחר לעשות".

קמפיין בהלבשה תחתונה בתחילת הריון, לא מוזר? 
"אני מרגישה מאוד בנוח, גם אחרי הלידה הרגשתי מאוד בנוח. להפך, אני חושבת שזה מייצג את החוויה הנשית הכי אמיתית שיש. אנחנו יולדות אנחנו מניקות אנחנו נכנסות להריון אז מה יותר נשי וטבעי מזה? אין שום חוסר ביטחון או חשש, להפך אני מבקשת שלא יעשו פוטושופ ושלא ירטשו כי זו האמת והכי טבעי זה הכי אני".

קורין גדעון (צילום: קובי שרביט)
קורין גדעון (צילום: קובי שרביט)

היו לך בעיות של דימוי עצמי אחרי הלידה של אלונה?
"הבעיות שלי עם הדימוי גוף היו לי. אני חסרת ביטחון כמו כל הנשים ודווקא אחרי הלידה משהו שם השתחרר. עד אז אני לא יודעת אם הייתי מוכנה לעשות קמפיין הלבשה תחתונה ודווקא הייתי יותר רזה או חטובה אבל אחרי הלידה נראה לי שקיבלתי פרופורציות חדשות. זה הרגיש לי כל כך לא מעניין. דווקא הלידה עשתה לי חוויה מתקנת ומאוד השלמה עם הגוף שלי".

רק סיימת עם בעיות שינה, גזים וכל המתלווה לניו בורן, יש לך כוח לזה שוב?
"אני דווקא מרגישה שכן כי עכשיו אני יודעת מה מקבלים בחזרה ולפני שילדתי נורא חששתי מעייפות והטיפול בילד אבל לא ידעתי כמה אהבה וסיפוק יש בזה. אני יודעת שזה יהיה מאתגר ויודעת כמה התמורה היא מדהימה".

סיפרת באינסטגרם לאחרונה על התחושות הקשות מהמעבר מלהיות המנחה הכי עסוקה בארץ לאחת בלי הרבה עבודה וסיפרת כי למרות הכל זה אחד הדברים הטובים שקרו לך. אז מה בעצם היעד הבא?
"אם יש משהו שלמדתי מכל הסיפור עם הטלוויזיה זה שהיעד הבא תלוי רק בי ושלא משנה מה יקרה אני יודעת לייצר לעצמי את העבודה כי אני עובדת קשה, וחרוצה וזה מה שהביא אותי להצלחה בטלוויזיה וברשתות החברתיות. אני לא דואגת גם אם פרק אחד נגמר פרק אחר מתחיל ואני מודה על התקופה המדהימה שהייתה לי ואולי אני עוד אחזור אבל מה שבטוח זה שהיו אני במקום שאני יודעת שאני יכולה לדאוג לעצמי, שאני לא צריכה להיות תלויה באף אחד. אין לי חוסר ביטחון ואף אחד לא אחראי עלי אני אחראית לחיים שלי בסוף".

קורין גדעון (צילום: קובי שרביט)
קורין גדעון (צילום: קובי שרביט)