"את הזוג הזה אתם מכירים על המסך", מבשרים בני הזוג חני ויעקב בוזגלו באמצעות היחצנית שירן פרץ ומאיימים להפוך את העסק המשפחתי לאימפריית פרסום. "רוצים שיעקב וחני בוזגלו או כל אחד בנפרד יפרסמו אתכם ויגיעו לעסק שלכם?", ממשיכה המודעה ומיד עונה: "לצורך שת"פ עסקי מול משפחת בוזגלו מחפשת יח"צ של עיצוב מרפסת וסגירת מרפסת/נגר/ארונות וכל שת"פ יתקבל בברכה. פרטים בפרטי".
יעקב בוזגלו, למה שמישהו ירצה לעצב מרפסת תמורת שת״פ?
"אנחנו לא מטפלים בזה, רק שירן. היא לא עדכנה אותנו לגבי המרפסת".
אבל אתם אומרים לה מה אתם צריכים, לא? היא לא מחליטה פתאום על דעת עצמה שהיא רוצה לסגור לכם מרפסת.
"היא פרסמה מבלי שאדע. באמת למה שיעשו עבודה גדולה בשביל פרסום?".
שירן פרץ, יש כבר פניות?
"לא סגירה סופית, סתם דיבורים. רוצה מישהו רציני שיעיף את זה באוויר".
אבל למה שמישהו ירצה לעשות עבודה כל כך קשה תמורת שת״פ, על מה הוא משלם?
"יש להם 80 אלף עוקבים לכל אחד מהם. לא חייב הכל, אפשר לקחת משהו ממה שפורסם".

יעקב בוזגלו, חני בוזגלו (צילום: אור גפן)
יעקב בוזגלו, חני בוזגלו (צילום: אור גפן)

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

>אדם קפטן, הבן של משה קפטן ומיה מעוז, התחיל לשחק על בימת תיאטרון הבימה, כעת כשחקן מחליף, ובהצגה "ינטל" יהיה בקאסט הקבוע.

>כוכבת הילדים מיקי והשחקנית עירית קפלן, שתי בוגרות בית הספר בית צבי, נפגשו השבוע בבית צבי כדי לקחת חלק בפאנל השופטות שבחרו את המועמדים שיגיעו מטעמן לגמר תחרות המונולוג הקומי שיתקיים במסגרת פסטיבל הקומדיה וההומור ע"ש ספי ריבלין בפורים בהיכל התרבות ראשון לציון.

>רות פורת, סמנכ"לית הכספים של חברת אלפבית־גוגל ואחת הנשים החזקות בעולם ההייטק העולמי, הנמצאת בביקור בישראל, נפגשה השבוע במלון "מצודת דוד" בירושלים עם שרת המדע אורית פרקש הכהן, עם מנכ"לית ונשיאת איגוד התעשיות המתקדמות ה־IATI קרין מאיר רובינשטיין, עם הפרופ' יוסי מטיאס המכהן כסגן נשיא גוגל העולמי, ועם נציגים נוספים מהאקוסיסטם הישראלי. הפגישה עסקה בקביעת מדיניות ליצירת שיתופי פעולה בתעשיית ההייטק העולמית והישראלית בשיתוף נציגי האקדמיה וגופי הממשלה

> ד״ר שאול נבון, פסיכולוג רפואי שיקומי בכיר ומורשה להיפנוט ולמחקר מדעי, הוציא בימים אלו את ספרו הרביעי, ״נפלאות ההיפנוזה, תמונות מהקליניקה״, על סיפורי הצלחה רבים ומרתקים בטיפולים שהעניק. כבר עכשיו ישנה דרישה ממנו לספר נוסף שיעסוק, איך לא, בהשפעות ההיפנוטיות של נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין שמשגע את העולם, ולהבדיל אלף אלפי הבדלות, על ההשפעה ההיפנוטית על ההמונים של בנימין נתניהו.

ד''ר שאול נבון (צילום: יח''צ)
ד''ר שאול נבון (צילום: יח''צ)