ארבעה ימים בלבד אחרי הצעת הנישואים המרגשת של הזמרת נסרין קדרי ובן הזוג שלה בשלושת החודשים האחרונים, רום שמיר דיווח העיתונאי ערן סויסה כי השניים מצפים לבייבי ראשון. תוך שניות ספורות כמו אש בשדה קוצים כל אתרי הבידור והרכילות התמלאו בדיווחים על הבשורה המרגשת אך מטעמה של הזמרת סירבו להגיב לידיעה והזמרת עצמה לא העלתה כל הודעה רשמית.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

בדקות האחרונות העלתה קדרי התייחסות ראשונה וביקשה שחור על גבי לבן "#צאו לי מהרחם". בפוסט שהעלתה, על הטירוף התקשורתי המתרחש בעל כורחה בשעות האחרונות כתבה: "אני מזועזעת מהחדירה לפרטיות שלי ולמקומות האינטימיים שלי. אני כועסת על הפצת שמועות בלתי אחראית. יש גבול גם לחופש העיתונות. שיהיה מה לעדכן אעדכן. בטח שלא אתם".

באופן יוצא דופן שלא כבשגרה, הדיווח על ההריון לא יצא לצד תגובה או בעקבות תמונה רשמית שפרסמה קדרי באמצעי התקשורת השונים. "עוד לא התאוששנו מחגיגות הצעת הנישואים ויש כבר בשורות חדשות. הזמרת וארוסה הודיעו למקורביהם שהם בהריון ראשון" נכתב אך לרוב, כמו אצל הריוניות אחרות בביצה, עיתונאים מקפידים לשמור על פרטיות ולא לפרסם הריונות עד שמקבלים אישור רשמי מההורים לעתיד. לא ברור מה קרה הפעם, ורק לאחרונה אתר גדול אחר קיבל תביעה גדולה לאחר שפרסם את דבר הריונה הראשון של אדל בספלוב, אבל אין ספק שיש לקדרי את כל הזכות להיות מאוכזבת.

רום שמיר, נסרין קדרי (צילום: יובל כהן)
רום שמיר, נסרין קדרי (צילום: יובל כהן)