בערב שבת, שודר בחדשות סוף השבוע עם דנה וייס ראיון מיוחד עם המנחה והפרזנטורית רותם סלע. בין שיחות על עבודה והסערה סביב טורנדו, היא התייצבה לראשונה להתייחס לפרשה הגדולה של הקולגה שלה למסך והחבר הטוב אסי עזר. בחודש שעבר טען השחקן יהודה נהרי כי עזר, הטריד אותו מינית לפני כעשור ובעוד שהיו דעות שונות וחלוקות על הנושא, קולה של סלע לא נשמע.

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

View this post on Instagram

A post shared by Rotem Sela (@rotemsela1)

אמש, היא דיברה לראשונה ואמרה שהיא מאמינה לעזר שלא עשה את המיוחס לו ויצאה להגנתו. הבוקר, העלה נהרי פוסט לרשתות החברתיות לאחר שצפה בראיון והביע את זעמו על המנחה. 

"תודה מעומק הלב בשמי ובשם יתר החברים/ות שנאלצים להתמודד יום יום עם הצלקת הרגשית, הנפשית ועם תחושת האשם, תחושה קשה שכל אותם "נשמות טובות" מבקשות להטיל על קורבן העבירה ולא על התוקף! והכל למען קדושת השקר וסתימת הפיות. גב' רותם סלע, תתביישי לך כי אני (ולא רק אני) התביישתי עבורך. חס וחלילה לא אאחל לאיש או אישה לעבור תקיפה מינית ואח"כ תקיפה תקשורתית וניסיון לרמוס עד אפר את כבוד הקורבן כדי לסתום פיו/ה, רק אנסה לתת לך (גב' רותם סלע- אמא ואישה) חומר למחשבה, באם חס וחלילה זו היתה אחותך, הבת שלך או את, עדיין היית אומרת דברייך אלו? נראה לי שהתשובה ברורה כשמש בצהרי היום- לא היית נותנת לכך יד! אני מצפה ממך, מהיותך אישה, אמא, ומהיותך אדם נבון, שזכויות לכבוד האדם ולחירות נר לרגלייך, להוקיע מעשים אלו גם אם מדובר בחברך המקושר והמתוקשר".

יהודה נהרי (צילום: אור גפן)
יהודה נהרי (צילום: אור גפן)

במהלך הראיון של סלע היא אמרה "לשמוע דבר כזה זה מאוד מפתיע. כשזה פורסם אני עליתי מיד לדבר איתו וערכנו שיחה מאוד כנה ואינטימית שבה אסי אמר לי בצורה חד משמעית שלא משתמעת לשתי פנים שהוא לא עשה את זה. ואני מאמינה לו. הוא צבר אצלי קרדיט בתור אדם אמין מאוד ואני בחרתי להאמין לו".

כשנשאלה מדוע לא הגיבה עד היום אמרה: אני לא מתנהלת מזה שאנחנו מותג אלא מתוך זה שאנחנו חבריםובחברות שלנו אני הרגשתי שאני כרגע צריכה להיות עם אסי ובשבילו ובמה שהוא עובד ופחות עניין אותי ההחוצה הזה. לרוץ לתקשורת ולהגיד מה שיש לי לומר. אני לא מפחדת, אני לא חיילת של התקשורת ואני אתראיין מתי שאני ארצה ומתי שמרגיש לי נוח ומתי שבעיקר מרגיש לו לשבת להתראיין. זה בסדר שיש דיון בנושא, זה בסדר ככה זה צריך להיות. יש כאן שני אנשים בסופו של דבר הם יודעים מה היה. אף אחד לא יודע. מאחר ואנחנו לא יודעים הדבר צריך להתברר במשטרה, וככה זה היה והחליטו שלא לפתוח תיק בנושא הזה. מפה והלאה כל אחד יכול לבחור למי להאמין. אנחנו בתור אנשים מפורסמים בפרופיל גבוה צריכים לקחת בחשבון שזה חלק מהעניין, אתה עף קרוב לאש אתה לפעמים מקבל כוויה. הוא היה זקוק להרבה תמיכה, זה לא פשוט. ראיתי חבר במצב לא טוב".