עוד לא חגגנו את חג הפורים וב"BUYME" כבר מתכוננים לחג שמגיע אחריו, חג הפסח, ולשם כך אספו את נבחרת הפרזנטורים שלהם בהובלת אילנית לוי, איתי לוי ומאיה ורטהיימר שתחזור בקרוב לבעלה אסף זמיר ובתם המשותפת אסיה בניו יורק. 

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>> 

אילנית שידועה כאובססיבית לניקיון וכבר החלה בניקיונות לחג, עזבה את עבודות הבית ולמרות שהיא לא טיפוס של בוקר, השכימה קום לצילומים שנערכו במושב פסטורלי בשרון. במהלך הצילומים סיפרה אילנית שהיא מתרגשת מאוד לקראת הגיוס של בנה הבכור ליאם גולן בסוף החודש ושהיא מתכננת לו אירוע חגיגי לקראת המאורע.

אילנית לוי (צילום: שי הנסב)
אילנית לוי (צילום: שי הנסב)

משפחת שדה-גולן יחגגו בפיינטבול עם כל המשפחה והחברים הקרובים, כך שגולן הצעיר יוכל להתרגל להחזקת נשק שיקבל בצבא. כזכור, לוי חשפה כי בנה יתגייס ליחידה קרבית וסיפרה שהיא מאוד חוששת וכבר לא ישנה בלילות. לא רק הם יהנו, מי שמתכנן על מסיבת חג הפורים שיחגג בשבוע הבא הוא איתי לוי שסיפר על הסט שהוא מתכנן לערוך בפורים מסיבת תחפושות עם חברים בסגנון "מעבדות לחירות" אליה הוא יתחפש לנווד איש מדבר.

בנוסף סיפר איתי כי כבר החל להתכונן לחג הפסח שיחגוג עם משפחתו המורחבת וכמובן אמו רות, ולצורך כך איתר את המתכון המפורסם של הדוקה (חרוסת תימנית) שעוברת במשפחה מדור לדור המשלבת טעם מתוק וחריף יחד. כשנשאל מה החלק האהוב עליו בליל הסדר ענה שהוא מחכה למאכל המפורסם של המשפחה – מצות מגולגלות עם פירה וכוסברה שנמצא על שולחן החג מידי שנה ושהוא אוהב לשיר יחד עם כל המשפחה את שירי החג ולשתות יותר מ-4 כוסות. 

איתי לוי (צילום: שי הנסב)
איתי לוי (צילום: שי הנסב)