בתחילת החודש פרסמה דנית גרינברג בחשבון האינסטגרם שלה שהיא עברה תאונת דרכים ולאחר מכן נעלמה לכמה ימים. בסוף השבוע הפציעה חזרה ברשתות החברתיות ואף חשפה את פניה הפצועות וסיפרה על התאונה שעברה. עכשיו, אחרי שצברה כוחות, סיפרה גרינברג כי במהלך תקופת ההחלמה נחשפה לסרטון ברשת שצולם על ידי כוכב הרשת דניאל עמרם, שם הוא טוען כי התאונה התרחשה בעקבות "נהיגה לא אחראית" לכאורה של גרינברג וכעת היא משגרת לו מכתב תביעה.

עמרם, הביא עדויות לכאורה של הנהג שהיה מעורב בתאונה, יחד עם עד ראיה, ודיווח כי גרינברג נכנסה לכאורה ברכב השני במהירות של 140 קמ"ש מאחורה והעיפה אותו, והשניים מדווחים כי גרינברג כנראה הייתה לכאורה שתויה או התעסקה בטלפון הנייד שלה. בנוסף, לטענת עמרם, בשיחה עם הנפגע בתאונה, הוא מספר שחייו ניצלו בנס ושהוריו בוכים עליו בבית החולים.

"טראומה לכל החיים": דנית גרינברג חושפת פרטים חדשים על התאונה הקשה - לחצו כאן

@danielamram דנית גרינברג והתאונה - הסיפור המלא! #פוריו #ישראלבידור #הצינור #דניתגרינברג ♬ News - AShamaluevMusic

גרינברג התייחסה לראשונה אתמול לסרטונים המאשימים וכתבה: "הרגע הזה שלי הגיע כשאדם שאינו מכיר אותי פרסם בטיקטוק עלילת דם איומה, שקרית, כוזבת בזמן שאני מתאוששת, תוך ניצול העובדה שאיני יכולה להגיב. הרגע הזה שלי הגיע כשאדם אחר הטוען שהיה צד לתאונה, הציע את עצמו לראיונות תקשורתיים במטרה להפיץ מידע כוזב, ורק בזכות אחריות רבה של עיתונאים הבושה הזו נמנעה. חשוב לי שאתם תדעו את האמת. כל התיאורים המזוויעים שנטענו כלפיי לא היו ולא נבראו, מסמכי הבדיקות מוכיחים זאת... הוריתי לעורך הדין שלי לתבוע מיידית את כל מי שפרסם שקרים ועלילות. מי שיפרסם שקרים גם בעתיד, ייתבע ללא היסוס".

דנית גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דנית גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מכתב התביעה שהגישה דנית גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מכתב התביעה שהגישה דנית גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)