בשעה טובה ומוצלחת, אחרי שירות של שנתיים מלאות בהן הצליחה הכוכבת להגיע לשיאים חדשים בקריירה, אנה זק התייצבה הבוקר (שני) בבסיס תל השומר, כשהיא בלבוש אזרחי וחיוך עצום על הפנים על מנת לבצע טופס טיולים יוצא, להיפרד מהחברים וכמובן לגזור את החוגר.

זה לא הזמן ללכת לישון, רק לפני כמה ימים חגגה כוכבת הטיקטוק והזמרת האהובה את יום הולדתה ה-21 והנה עכשיו החגיגות ממשיכות כשברגעים אלו ממש היא לקראת תחילתו של פרק חדש בחייה, שחרור מצה"ל וכניסה לאזרחות. 

אנה זק משתחררת  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אנה זק משתחררת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

הזמרת שמככבת במקומות הראשונים במצעדים, חגגה הבוקר בפריסת שחרור גדולה יחד עם כל חבריה לשירות הצבאי, גזרה את החוגר והפכה באופן רשמי לאזרחית מן המניין. כמתנה הביאו החברים למשוחררת הטרייה בובת פופ שלה על מדים. פייר? רואים כמה הם אוהבים אותה. 

מתנה השחרור לאנה מהחיילים (צילום: panda gifts, יחידת מיטב)
מתנה השחרור לאנה מהחיילים (צילום: panda gifts, יחידת מיטב)

למי מכם שלא יודע הזמרת שירתה כמש"קית גל ביחידת מיטב, כשבמהלך השנתיים האלה ראינו אותה בתור הדמות שמככבת בסרטונים רבים לרשתות החברתיות של היחידה, שאיך לא, זכו לחשיפה רבה. כידוע, זק עברה תהפוכות רבות במהלך השנתיים, אך למרות הקשיים ולצד ההישגים הכוכבת לא וויתרה והצליחה לשלב בין קריירה מצליחה לשירות מלא ומשמעותי. ועכשיו אפשר להגיד שהיא מצטרפת לחבריה באזרחות לאחר שתרמה למדינה את חובתה. בהצלחה!

אנה זק גוזרת חוגר (צילום: יהונתן בן ישי)