הדרמות סביב חייה של בריטני ספירס מסרבות לגווע. חודשים ספורים לאחר שהשתחררה מכבלי האפוטרופוסת של אביה, וחזרה להיות בחורה חופשית, הזמרת המצליחה חזרה לתפעל את חשבון האינסטגרם ואיך נאמר - לא חסכה מהעוקבים שום חלק מגופה. בעוד שהחלה להשתמש ברשת החברתית כהעברת מסרים לעוקבים שלה, אתמול המעריצים חזרו לחשוש לגורלה, לאחר שמבלי אזהרה מוקדמת החשבון שלה נמחק.

חופשיה ומאושרת: בריטני ספירס עוצרת לפיפי בתחנת דלק - לחצו כאן

"הצלתם לי את החיים": בריטני ספירס בפניה נרגשת לתנועת #freebritney - לחצו כאן

האינסטגרם של בריטני ספירס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
האינסטגרם של בריטני ספירס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

התזמון של היעלמות העמוד היה מחשיד גם הוא, שעות ספורות לאחר שהעלתה פוסט בו כתבה שהיא מעדיפה שיפחדו ממנה מאשר שיאהבו אותה. "אל תרחמו עלי לעולם. אני לא רוצה להיות אהובה, אני רוצה להיות מפחידה. להיות אהובה ונחמדה גורם לאנשים לנצל אותי. אז קחו את הרחמים שלכם ולכו לה**ין". שעות לאחר מכן העמוד שלה נעלם, מה שאומר שדרך התקשורת שלה לעולם הסתיימה. כאמור, בתקופה האחרונה ספירס ניצלה את הפלטפורמה כדי לשתף את שעבר עליה בשנים האחרונות, היחסים עם בני המשפחה, האפוטרופוסיות והזוגיות שלה. נכון לעכשיו גם הארוס שלה, סאם אסגרי טרם העלה משהו מאז ההיעלמות. 

עדכון: על פי המגזין "US WEEKLY", נראה שספירס מחקה בעצמה את החשבון, ולאחר שבתקופה האחרונה לא חסכה בתמונות עירום וביקורת קשה על הסובבים אותה, היא החליטה לפתוח דף חדש בכל הקשור לנראות הציבורית שלה ברשתות החברתיות.

בריטני ספירס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בריטני ספירס (צילום: צילום מסך אינסטגרם)