למעלה משנה עברה מאז יצאה גל גברעם מבית "האח הגדול", והיא אמנם לא זכתה בפרס הנחשק של המקום הראשון, אבל כן יצאה עם אהבה בדמותו של הדייר תום חיימוב, וחזרה לפרונט התקשורתי. אך בחודשים האחרונים נעלמה גברעם מהפרונט ובין היתר היו דיווחים על פרידה של הפאוור קאפל, אותם הכחיש הזוג נמרצות.

בשבוע שעבר, חשפה כוכבת "האח הגדול" את הסיבה האמיתית לחוסר הנוכחות שלה, ובפוסט חושפני שיתפה עם עוקביה כי בחצי שנה האחרונה היא חווה דיכאון גדול. בין שלל הדברים שכתבה, התייחסה גברעם לזוגיות עם תום וכתבה "החברים שלי שפשוט הפסקתי לענות להם, המשפחה שלי שהרחקתי והבן זוג שהתמודד עם ככ הרבה דברים שהוא לא צריך". הבוקר התקבל במייל אדום של TMI עדכון כי גברעם עזבה בימים האחרונים את דירתו של חיימוב, והיא שבה להתגורר בשבוע האחרון בבית אימה מירה בנתניה, כמו כן היא לקחה את חפציה והאופנוע שלה ונמסר כי השניים נפרדו.

גל גברעם, תום חיימוב (צילום: אלון וקנין)
גל גברעם, תום חיימוב (צילום: אלון וקנין)

אז מה באמת קורה שם? TMI יצאו לברר את הסוגיה ואנחנו שמחים להרגיע כי חיימוב וגברעם לא נפרדו, הם חווים תקופה מאתגרת לאור מצבה הרגיש של גברעם, היא אכן עזבה את הבית של חיימוב כי היא מעדיפה לעבור את התקופה הקשה לצד אימה עד שתחלים.

גל גברעם סירבה להגיב לידיעה.

אלינור שחר מסרה: "איננו נוהגים להגיב לחייהם האישיים של מיוצגנו"

גל גברעם, תום חיימוב (צילום: אור גפן, יח''צ)
גל גברעם, תום חיימוב (צילום: אור גפן, יח''צ)